Läskistä lihakseksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTS
  • Aloitettu Aloitettu
Munkin mielestä tota ruokavaliota ja elämäntapoja vois siistiä kerralla ihan huolella. Tulokset näkyy nopeemmin ja motivaatio paranee. Tupakoinnista en tiiä mitään, mutta tuskin noin aktiivista polttamista kannattaa ihan seinään lopettaa :D . Jos pää ei kestä välitöntä elämäntapojen parantamista, tuskin se kestää sitä koko loppu elämää, vaikka olis kuinka pehmeä lasku.
Toisaalta mun on helppo sanoa tää, kun itse siistin elämäntapojani sitä mukaa kuin tietoa tuli lisää, eikä sitä ennen pakkiksen löytämistä juuri paljoo herunu.

edit: Jos jostain pitäs alottaa, niin sinuna lopettaisin dokaamisen KOKONAAN (tai ainakin vähennät reilusti).

Ihan näin maallikon järjellä: (*jankutusjankutus*) Voit kokeilla muutosta kerralla, mutta jos tuntuu hankalalta niin sitten vaan ikään kuin porrastetusti: Salilla otat lähinnä tuntumaa liikkeisiin ja tekniikkaa kohdilleen, ei kuitenkaan lepsuillen vaan ihan tosissaan.

Ruokavaliota alat pikkuhiljaa rukata kohdilleen; Jos se proteiinien saanti tuntuu aluksi mahdottomalta/hankalalta niin älä huoli, aluksi koitat vaikka salipäivinä saada sen riittävän määrän ja siitä sitten lisäilemään joka päivälle.

Lepo ja uni säännölliseksi ja riittäväksi.

Mitähän vielä.

Nämä kaikkihan voi aloittaa vaikka yhtä aikaa, mutta ei heti koita saada kaikkea täydelliseksi, ajan kanssa kyllä oppii ja tottuu.

Ja usko mitä pakkiksen sedät ja tädit sanovat, useimiten he ovat oikeassa. Älä kuitenkaan sokeasti luota kaikkeen, vaan testaa asioita itse ja löydä oma tyylisi, niin syömiseen, treenaamiseenkin kuin kaikkeen muuhunkin.:D

Ota sellainen suunnitelma,että esim elämäni kunnossa vuoden tai kahden päästä.

Aloita salilla käynti/yms liikuntaharrastus,jätä ne turhat hiilarit pois jne.

Raahallisesti raahallisesti kuspiätähän sitä hattäilemällä..

Kiitos kaikille neuvoista,niistä on ollut apua...
Olen ajatellut aloittaa tämän projektin tosissaan vasta joulun jälkeen, niin voi sujua helpommin... Tosin olen minä nyttenkin alkanut syömisiäni katsoa ja tulostakin alkaa jo hiukan tulla.

Minulla on ainakin reenit alkanut hyvin! n.kuukaus ollaan kaverin kanssa salilla käyty ja pientä tulostakin on tullut.

Ps.sain kotiin sellasen punttilaitteen niin voi kotonakin reenata :)

Mulla on tullu 3kk:n aikana 5 kiloo läskii ja 1,5kg lihasta, onkohan tämä suhde viturallaan, tai ylipäätänsä tuo lihaskasvu(1,5kg) hidas?

En viitsiny omaa aihetta vääntää.

3kk ja 1.5kg lihaa on todella hyvin. Kiinnostais vaan tietää miten tuonki oot arvioinu. Toisaalta 3kk ja 6.5 kg lisää painoa on liian paljon. Riippuu toki aívan lähtökohdista.

Måpå sanoi:
3kk ja 1.5kg lihaa on todella hyvin. Kiinnostais vaan tietää miten tuonki oot arvioinu. Toisaalta 3kk ja 6.5 kg lisää painoa on liian paljon. Riippuu toki aívan lähtökohdista.

Thanks

DEXA mittauksessa olen käyny, liittyy yhteen tutkimukseen. Eli aika tarkat tiedot. Rasva% nousi 4% ja nyt 20~% :whip:

Täältä ikämiesosastolta voin kertoa threadin aloittajalle, että muutamat ystäväni ovat saaneet painonalennuksessaan todella hyviä tuloksia pelkästään jättämällä kaljoittelun; myös ilta- ja saunakaljat pois. Ja usein keppanatokkuroiden väliin jättäminen myös lisää energisyyttä ja halua lähteä vaikkapa salille. Kyse on tosin minun ikäisistäni miehistä; meillä kun tahtoo muutenkin tuo aloitekyky olla lähellä nollaa ja kehon hormonitasot 8-vuotiaan pikkutytön luokkaa, joten kaljoittelu vaikuttaa varmasti voimakkaammin kuin ikäisilläsi nuorilla härillä :)

20% rasvat alkaa oleen jo sitäluokkaa, että ois aika dieetille. Tosta jos vielä nostaa niin tie rasvattomaan kuntoon on pitkä ja kivinen.

Timba79 sanoi:
20% rasvat alkaa oleen jo sitäluokkaa, että ois aika dieetille. Tosta jos vielä nostaa niin tie rasvattomaan kuntoon on pitkä ja kivinen.

Joo maanantaina alotin 4-8 viikon dieetin, tavoite olisi näin aluksi saada rasvat alle 15% 500-800kcl miinuksella/päivä.

Mielenkiintoista myöskin on se että rasva% oli 10kk sitten 13 :D

untouch sanoi:
Joo maanantaina alotin 4-8 viikon dieetin, tavoite olisi näin aluksi saada rasvat alle 15% 500-800kcl miinuksella/päivä.

Mielenkiintoista myöskin on se että rasva% oli 10kk sitten 13 :D

Tossa on se syy miksi en enää vedä pitkäi bulkkeja, ei todelakaan nappaa tiputella rasvoja jostain 20% reilusti alle 15%. Syklitellen eteenpäin niin ei pääse rasvat nouseen korkealle. Ehkä ei kasvakkaan ihan niin paljon, mutta on paljon mukavampi olla ympäri vuoden.

Hiton hyvää kehitystä sulla kuitenkin lihaskasvun kannalta. :whip:

Back
Ylös Bottom