Läskistä eroon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zumzum
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloitan tässä alku vuodesta uudestaan salilla käymisen ja tarkoituksena olisi saada lihasta lisää ja läskiä pois.

Olen 180cm pitkä jätkä ja painoa on noin 75-80kg.. Miinuspuoli painossa on se, että lihasta ei ole lähes yhtään vaan paino kertyy pelkästä läskistä. Tarkoitus olisi saada se läski pois ja korvattua tilanne lihaksella.

Kysymys kuuluukin, että millä tavalla mun kannattais lähetä vetämään hommaa eteenpäin? Pari kertaa viikossa salilla ja pari kertaa lenkillä? Teenkö salilla pitkiä vai lyhyitä sarjoja? Kuinka paljon kaloreita pitäisi saada päivän aikana syötyä?

Ostin myöskin Tonalin merkkisiä rasvanpoltto pilsuja. Onko kenelläkään kokemusta niistä?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!

Läskiä on mahdotonta muuttaa lihakseksi. Täältä löydät ruokavalio esimerkkejä. Ihan hyvältä suunnitelmalta toi pari kolme kertaa salia ja pari lenkkiä viikossa kuulostaa jos haluat laihduttaa. Läskin alta saattaa löytyä jotain entisiä lihaksia mutta kuten sanottu niitä tuskin kauheasti dieetin aikana lisää tulee.

Eihän tuossa nyt minun mielestäni mitenkään hurjasti ole mitään ylimääräistä, kun katsoo niin on sitä pituuttakin sen verran, että itse en alkaisi mitään diettausta nyt vaan treeniä ja ruokavaliota muuttamalla niin kyllä siihen kroppaankin tulee muutosta ajan kanssa.

180/75-80 ja läski? no voi LOL!
Kuulostaapa joltain 14 vuotiaalta teinitytöltä joka on 160/35 ja laihduttaa kun on läski.
Tuossa kunnossa kun olet niin laitat vaan kalorit hieman plussalle ja treenaat.

Tällaisissa tapauksissa olisi kyllä hauska nähdä kuvamateriaalia tuosta kunnosta, siitä pystyy vähänkin harjaantunut silmä sanomaan missä mennään. Käytännössä noilla mitoilla sitä läskiä on kiloissa mitattuna kuitenkin niin vähän, että sen vähentäminen ei juuri paranna tilannetta jos ajatellaan yhtään pidemmällä tähtäimellä (esim. ensi kesä).

Lisää sapuskaa ja kovaa treeniä vaikka 4-5 kuukautta alkuun ja sitten ehkä kuukauden kiristely jos kesäkunto on tähtäimessä.

Uskokaa pois kyllä sitä voi olla todella tuhdissa kunnossa tollakin painolla jos ei oo lihasta yhtään. Ei se vaa'an lukema kerro yhtään mitään.

Ja nyt taas kerran. Jos on alottelija ja on ylimäärästä läskiä niin lihas kasvaa miinuskaloreillakin. Sen olen itse todistanut.

Sinuna söisin sen 1500-2000kcal päivässä ja kävisin lenkillä/salilla niin usein kun mahdollista.

Noi tonalinit sun muut ei laihduta muuta kun lompakkoa, mutta jos silläkin on varaa laihtua niin ei niistä haittaakaan ole.

Ittellä sama homma, 15v. ja 160/55 ja pieni läskipötsi tos roikkuu:urjo:, ei varmaan kauheeta diettiä kannata alottaa kun pitäs vielä tulla 30cm lisää pituutta.. ellei sitten pituuskasvu lopu kesken?

No kumminkin, nyt oon ruvennu käymää salilla 3 kertaa viikossa, tolla vaihtojutulla et kerran enemmän toistoja, sit vähemmän, ja sit vähemmän taas... mitäköhän tästäkin tulee?

..

ei sitä läskiä kannata pelästyä. jos vaan on mielenkiintoa treenata niin kyllä se siitä ajan kanssa lähtee.. ite alotin puoli vuotta sitten treenamisen 4kertaa viikossa ja alottaessa painoa oli 84kg ja pituutta 174 ja ikää 18v nyt painoa on 86.5kg ja vaikka painoa on tullut niin kummasti on tissit ja pömppis kiinteytynyt.. vuoden tauko oli etten käynyt ollenkaan.. sitä ennen melko hajanaisesti..

MA:teen penkin (rinta, olkapää ym) TI:mave (kulmasoutu, ylä alataljan ym) KE:lepo/kevyt uinti TO:lankkupenkki (hauis,ojentaja,niska ym) PE:kyykky (etu takareidet ja pohkeet)

Pienellä haulla olisi tähän kysymykseen tullut jo vastaus mutta kyllä nytten näistä muutamista vastauksista on jo varmasti jotain hyötyä.
Onnea painon pudottamiseen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se mahdollista olla 180cm ja alle 80kg ja silti ylipainoinen - joillekin ei sitä lihasta vaan siunaannu, eli omistaa ns. kukkakeppivartalon, johon on lyöty sitten 10kg läskiä päälle. Tiedän parikin kukkakeppituttavaa, jotka päälle 180-senttisinä ovat suht vähärasvaisessa normaalipainossa n. 65kg tienoilla. Itsekin olen tätä luonnostaan ruipeloa vartalotyyppiä, eikä asiaa paranna taipumus kerätä kaikki ylimääräinen vyötärölle, eli bulkkikausi kyllä näkyy vartalossa myös negatiivisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom