Läskin vaihtaminen lihakseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zekit
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vinkkiä haussa. Lähtötilanteena 120kg/182cm, melko paljon lihasta (fyysisesti raskas työ), mutta myös mahaan ym. paikkoihin on läskiä kertynyt. Miten olisi parasta toimia, että läskin saisi lähtemään, mutta samalla olemassa olevia lihaksia saisi vahvistettua. Tavoitteena olisi päästä n. 100-110kg painoon, josta suurin osa olisi lihasta. Lihaskunnon lisäksi olisi myös tarkoitus muuten kehittää peruskuntoa.

Kiitän neuvoista!

Lähtötilanteena 120kg/182cm, melko paljon lihasta (fyysisesti raskas työ)
Siis olet raksatyöllä tms. kerännyt paljon lihaa vai onko aikasempaa salitaustaa? Voihan siellä jotain pientä pohjaa olla, joka on tullut työn myötä, mutta vähän skeptinen olen.

Asiaan. Ottaisin jonkun helpon 1- tai 2-jakosen ohjelman käyttöön ja lähtisin pudottamaan tosta painoa. Kannattaa vähän katsoo niitä syömisiä ja miettiä, mitkä eivät ole välttämättömiä. Sitten kun on rasvaa lähtenyt niin kalorit ylös ja lihaa keräämään päälle.
Alussa ei kannata aivan näännyttää itseään, ettei motivaatio hajoa atomeiksi.

Toki ilman kuvaa paha sanoo ja en halua lannistaa, mutta mä en usko, että ilman mitää kovaa lihaspohjaa vielä 110kg:ssä 10-12% rasvoja saavutetaan.

Ja pakolliset linkit, of koors:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Tsemppiä.

Eli mihin asti kannattaisi ehkä pudottaa painoa? kg & rasvaprosentti?

Jos alan käyttämään itseäni mittarina, olen 5cm lyhyempi ja n. 40kg kevyempi, eli 177cm 77kg. Rasvat huitelee siinä 13-15% paikkeilla tollasella semiluotettavalla mittarilla. Voisin sanoa karkeasti että siinä 90-100kg on varmaan jo sulle aika hyvä saavutus, siitä sitten vaan +kaloreille mutta kattoa vähän mitä syö, eli ei sokereita ja huonoja rasvoja jne. Kyllä se siitä, luet vaan ravinto- ja treenipuolelta stickytopikeista ne perusasiat :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom