Elikkäs, olen tällainen isohko henkilö. Aloin juuri kunnolliselle laihdutukselle. En kuitenkaan tarkoita mitään diettiä, niistä ei ole apua. Lähinnä aion muuttaa ruokavaliotani terveelliseksi ja kattavaksi. Kuitenki olen jo jonkin aikaa miettinyt salilla käymistä. Nyt tarvitsenkin teidän asiantuntevia neuvoja, josko olisi mitään järkeä käydä samalla salilla ja syödä terveellisesti. Tavoitteenanihan on siis lihaksiston kehittäminen ja voiman lisääminen.
Tässä ilmenee siis muutamia ristiriitoja, tietääkseni terveelliseen (laihduttajan) ruokavalioon ei kuulu mm. suuri määrä proteiiniä tai hiilihydraattia, mikä taasen on
tietääkseni tärkeää lihaksiston kehittämisessä.
Ei, en tarkoita myöskään mitään hillitöntö bodausta, vaan noin yleensäkin kunnon kohotusta salilla. Eli millaiselta kuulostaa vähä proteiininen lihaksiston kehitys.
Jos joku nyt edes ymmärsi, mitä ajan takaa niin olen kiitollinen kaikista neuvoista. (Yritän parhaani mukaan tarkentaa asiaani, mikäli joku ei sitä ymmärrä, Kiitos!)
Tässä ilmenee siis muutamia ristiriitoja, tietääkseni terveelliseen (laihduttajan) ruokavalioon ei kuulu mm. suuri määrä proteiiniä tai hiilihydraattia, mikä taasen on
tietääkseni tärkeää lihaksiston kehittämisessä.
Ei, en tarkoita myöskään mitään hillitöntö bodausta, vaan noin yleensäkin kunnon kohotusta salilla. Eli millaiselta kuulostaa vähä proteiininen lihaksiston kehitys.
Jos joku nyt edes ymmärsi, mitä ajan takaa niin olen kiitollinen kaikista neuvoista. (Yritän parhaani mukaan tarkentaa asiaani, mikäli joku ei sitä ymmärrä, Kiitos!)