Läskikö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DonHessu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Heipähei! Olen piakkoin viisitoista (15) vuotta täyttävä miehenalku, ja olen huomannut oudon asian itsessäni. Minulla ei ole paljoakaan lihasta, läskiä jonkunverran (pienehko kaksoisleuka miltei), ja olen 169 cm pitkä. Kuitenkin painan 72.9 kiloa. Tämä juttu on myös askarruttanut minua ja myös vituttanut. Ja toistan: Lihasta tämä ei ole, en tullut egoamaan tähän topicciin sellaiselle. Ehen!

Kiitoksia vastaajille jos sellaisia tulee!

~Hessu.

Heipähei! Olen piakkoin viisitoista (15) vuotta täyttävä miehenalku, ja olen huomannut oudon asian itsessäni. Minulla ei ole paljoakaan lihasta, läskiä jonkunverran (pienehko kaksoisleuka miltei), ja olen 169 cm pitkä. Kuitenkin painan 72.9 kiloa. Tämä juttu on myös askarruttanut minua ja myös vituttanut. Ja toistan: Lihasta tämä ei ole, en tullut egoamaan tähän topicciin sellaiselle. Ehen!

Kiitoksia vastaajille jos sellaisia tulee!

~Hessu.

Ilmoittautua voi tuossa ylempänä olevassa Aloittelijat ilmoittakaa itsenne tänne-threadissa.;)

Läskit saat veks kun lähet pitemmälle lenkille ja lopetat namien ja roskaruuan syömisen. Niin helppoa se vain on, usko pois, jos sitä nyt kysymään tulit.

Ylipainoinen et ole, ihan normaali tuo 73kg 170cm:lle on.

^^ yhdyn edelliseen, ja tossa iässä voit vielä kasvaa (ja mitä luultavammin kasvat) joka sitten tasoittaa näitä "läskejä". Mutta läski et ole. Vaikka vähän lenkkiä ja paskaruoat pois, niin kuin Richa sanoikin ;)

Ikävä sanoa, mutta pakko vähän vääntää vastaan parille edelliselle postaajalle että: jos 15v 170/73 eikä ole lihaksia nyt vain on himan lihava. Toi painoindeksi juttu ei toimi ton ikäsillä vielä juurikaan, luulenpa että tässäkin tapauksessa rasvat on kuitenkin jonkunverran yli ton 20%, niin eikö se silloin ole läski? Ja nyt en läskillä tarkoita yhtä pitkää kun leveää kaveria vaan sellasta jonka painoindeksi ylittää ton 25 siis aikuisena, koska luulenpa että jos ton painon suhteuttais aikuiselle indeksi nousis yli ton 25, tajusko kukaan?:D ok se siitä selityksestä, oli vaan taas vähän tylsää.

Mutta itse topickin tekijälle sanoisin että ei vielä huolta koska todennäkösimmin kasvat vielä ja tossa iässä noi rasvat saa helposti pois eli ne mässyt vaan veke ja vähä punttia ja pientä lenkkiä tilalle!:thumbs:

Sanoisimpa, että noi painoindeksi jutut voivat toimia sellaisilla henkilöillä jotka eivät ole salilla viihtyneet..

Oma painoindeksini oli muistaakseni hieman yli 28, joka olisi pienempi jos salilla en olisi käynyt (niinkuin sitä lihasta nyt muutenkaan olisi paljoa tullut:jahas:..)

Edit: ja kyllä sitä fläsää löytyy vähän liikaakin...:itku:

Sanoisimpa, että noi painoindeksi jutut voivat toimia sellaisilla henkilöillä jotka eivät ole salilla viihtyneet..

Oma painoindeksini oli muistaakseni hieman yli 28, joka olisi pienempi jos salilla en olisi käynyt (niinkuin sitä lihasta nyt muutenkaan olisi paljoa tullut:jahas:..)

:offtopic:

Pienikin määrä lihasta painaa paljon ;)

Älä sure oma painoindeksi jotain 30 :love:

Originally Posted by sampsa^
"Sanoisimpa, että noi painoindeksi jutut voivat toimia sellaisilla henkilöillä jotka eivät ole salilla viihtyneet.."

Juuri tätä tarkoitinkin ja lisäksi sanoisin että pitää olla myös aikuinen että nuo toimisivat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitoksia edelleen vastaajille! Iso kiitos teille! Ja nyt nolo kysymys omalta kohdaltanu..Kun en mikään ruudinkeksijä ole, joten kysyn et mistä voin katsoa oman painoindeksini:nolo:

En nyt sanois läski, mutta pyöreähkö vois sopii tähä ja tiedän tunteen :)
ite oon 173cm / 96,5kg ollu 4kk sitte.. ja painoa oon saanu vähennettyä 26kg
pelkällä säännöllisellä ruokavaliolla ja kävelylenkeillä.. tosin kun on sali alkanut kiinnostaa ni on saattanu tulla pari kiloa mutta sekin toivottavasti lihasmassaa :)

PS. kyllä se intti sun liikakilot pois hoitaa, elä murehdi vielä painoas, kyllä se siitä

-Todella yksilökohtaistahan tuo on. ite oon ollut aina hyvin rasvaton kaveri (lue "tuulen nussima vinkuheinä")

Painoin ennen saliharrastuksen aloittamista 67 (176cm) eli olin hyvinkin hoikka, en silti luuviulu. Nyt painan 79kg:rock: enkä vieläkään sanoisi itseäni lihaksikkaaksi:itku: vaikka miltei kaikkiin mittoihin on tullu 7-10cm lisää:lol2: .

Tiedä häntä ohkaset luut kai sitte:evil:

Kaverini eivät minua kuulemma koskaan läskinä nähneet, mutta kun katsoo ilman paitaa peiliin, kyllä sen näkee :) Juu joo, Daze toi oli hyvä, vois itekki Kävelylenkkejä tehdä, juosta kun en enää jaksa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom