Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutoin tämä pitää paikkansa, mutta keskivartalon läski on poikkeus - ainakin jos kyse on lihasten alla, sisäelinten ympärillä olevasta rasvasta. Tätä nimittäin kertyy silloin kun insuliinitasot ovat korkealla ja maksa varastoi porttilaskimon kautta triglyseridejä sisäelinten ympärille ja itseensä. Kun maha pömpöttää, myös kylkimakkarat tulevat voimakkaammin esille. Tästä on varmaankin kyse?Läskiä ei voi poistaa vain tietyltä alueelta, vaan se poistuu koko kropasta tasaisesti.
Minä olen kyllä noista lukemistani jutuista saanut sen käsityksen että sisäelinten rasvoittuminen liittyy nimenomaan metaboliseen oireyhtymään, sillä rasvaa varastoidaan vatsaonteloon vain 'hätätapauksessa'. Ehkä myös tuo käyttämäsi termi "hiilaripöhö" tarkoittaakin myös tätä, nesteen kertymisen lisäksi? Voin toki olla väärässäkin...Se sisäelinten ympärilläkin oleva rasva lähtee mun tietääkseni tasaisesti millä tahansa dieetillä riippumatta sen kummemmin mistään erityisistä tekijöistä.
En ole perehtynyt aiheeseen riittävän hyvin, että osaisin sanoa siihen mitään sen tarkemmin. Voit hyvinkin olla oikeassa tuon sisäelinten rasvoittumisen suhteen. Hiilaripöhö ei liity mitenkään rasvan määrään vaan lähinnä siihen nesteeseen mitä hiilari kerää. Hiilaria kun syö paljon niin vatsa rupee pömpöttämään kuin raskaana olevalla naisella. Se on aika härskin näköistä jos on samalla myös kireessä kunnossa ja vatsapalat möllöttää siinä päällä. Tulee lähinnä mieleen joku GH-gut.Minä olen kyllä noista lukemistani jutuista saanut sen käsityksen että sisäelinten rasvoittuminen liittyy nimenomaan metaboliseen oireyhtymään, sillä rasvaa varastoidaan vatsaonteloon vain 'hätätapauksessa'. Ehkä myös tuo käyttämäsi termi "hiilaripöhö" tarkoittaakin myös tätä, nesteen kertymisen lisäksi? Voin toki olla väärässäkin...