Läski, joka vihdoin saanu lihansa liikkeelle.. kommenttia ravinnosta/treenin määrästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sumo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mielestäni ei ole varsinkaan sinun hyväksi vetää ns. tshiittipäivänä pitsaa, karkkia, suklaata, sipsiä, limua yms. Järkevämpää olisi syödä ns. tavallista ja terveellistä ruokaa reilusti enemmän, kuin yleensä, vaikkapa 2500kcal-3000kcal, jos kerta välttämättä aiot pysytellä siinä 800kcal/vrk tyylissä.

Asia on täysin eri esim. kilpapotarille, jolla on mitat vaikkapa 175cm/130kg, rasva% siellä 10-12 paikkeilla ja joka syö jo normaalistikin päivässä vaikkapa 4000kcal terveellisestä ruoasta. Semmoisella ukolla kalorimäärän yhtään kovempi nostaminen melkein vaatii ainakin pitsaa tai hampparia, ehkä jopa lisukkeeksi jäätelöä tai karkkia. Lisäksi aineenvaihdunta on suuren lihasmassan ja lääkityksen ansiosta semmoisilla kierroksilla, että läskinkertyminen ei ole kovin tehokasta. Sulla aineenvaihdunta on 800kcal/vrk ansiosta (ja muutenkin) tod.näk. erittäin hidas ja tehokas säästämään energiaa läskiksi, joten suosittelen em. tyylistä hillitympää tshiittipäivää.

Jos on aiemmin mässännyt enemmälti, niin tuommoinen tshiittipäivä jää helposti päälle pitemmäksikin aikaa ja sitten tympii rajusti. Tuosta on palstalla monella kokemusta (ei mulla tosin :D ). Siinä "kiinni hirttämisessä" tai "päälle jäämisessä" on kyse pollasta, henkimaailman asioista vissiin enimmäkseen. Semmoisten asioiden hallitseminen ei aina ole helppoa, joten turha leikkiä asialla.

Kiitos kannustuksesta kaikille.

Ei se grillailu niinkään, koska nyt en oo grillannu aikoihin, mutta minulla se ongelma on ollut enemmän pelko siitä, että olisiko ne cheattipäivät pakollisia ettei mennä säästöliekille kun vedän kuitenkin miinuksilla "tavallista" enemmän (Voi hyvin olla mahdollista, että oikeasti menee -1000kcal tai yli, koska tuppaan liiottelemaan laskuriin niitä määriä mitä olen syönyt, jotten vahingossakaan ylittäisi kalorirajaa :))...

Uimisesta sen verran, että mulla punttis ja uinti on samassa paikassa ja koko pulju on kiinni ison remontin takia, tosin käyn tänään katsomassa josko olis jo auennut. Kai se pitää uhraa säästöt kuntopyörään, jotta tulis helpommin joka päivä liikuttua, erityisesti nyt kun talvi tulee. Kalliisti se läski on tullu, joten kalliisti se kait pitää lähteäkin ;)

mä laihdutin 30kg(150 kilosesta 120 kiloseks) n.2,5 kuukaudessa. Söin lautasellisen salaattia 1-3 tonnikala purkkia päivässä ja join 1-3 litraa päivässä (mehua, maitoo ja vettä) salilla n.5 kertaa viikossa, teki siellä sen minkä jaksoi. Lopetin sen noin puoli vuotta sitten enkä ole jaksanut aloittaa uudestaan kun se oli niin saatanan raskasta hommaa. Sen huomaa myös ulkopuolelta että on laihtunut, ainakin kaikki tuttavat sanoi että ¨ootpa sä laihtunu.¨ Sitten kun mä sanoin millä tavalla niin ne kauhistu ja sano että se on vaarallista, mutta ei näköjään tarpeeks vaarallista sillä täällä ollaan täysin sielun ja ruumiin voimissa.

haluan sanoa kaikille laihdutuksen aloittajille että pitäkää kova itsekuri kysykää isommilta laihduttajilta neuvoo ja katsokaa ja miettikää millainen dieetti teille sopii parhaiten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom