Läskiä pois ja lihasta tilalle. Yhdessä vai erikseen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päivää kaikille. Vuosi sitten kävin puntilla, mutta sitten se jäi. Nyt olen suunnitteilla taas palata salin hämäriin nurkkiin touhuamaan. Kuitenkin tässä vuoden aikana on kertynyt vähän rasvaakin. Ei pahasti, mutta semmoiset 5kg ovat aivan turhia ja niistä haluaisin eroon. Miten minun tulee nyt toimia? Otanko aluksi tehokkaan laihdutuksen (aerobista urheilua pääosin) ja kun paino on tavoitteessa, niin alan rakentamaan sitä lihasta ahkeralla punttailulla vai onko kannattavempaa aloittaa puntti samantien ja olla nollakaloreilla, jotta paino ei nouse ja luottaa siihen, että rasva vaihtuu lihakseen?

Amatöörinä sanoisin että miinuskaloreilla vetäminen ja saliharjoitteleminen on hyviä tapoja ottaa kiloja. Itse laihdutin 109-99.5kg 3 viikossa pelkällä miinuskaloreilla sekä salitreenillä. Toki jos siihen lisää aerobisen treenin kylkeen muutos voi olla paljon nopeampaa.

Minulla henk. koht. toimii paremmin se että on hieman sitä ylimääräistä kun alkaa kiristelemään isompia kiloja. Mukava kun pienen peitteen alta tuleekin esille jokunen lihas. :)
Tarkoittiko "nollakalorit" mitä? Jos tarkoitti 0 kcal/d niin on melkoisen raskaita päiviä tulossa... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom