Lähentäjät / loitontajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karamba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aina kun oon istunu näihin loitontaja tai lähentäjä laitteisiin, musta on tuntunu et mulla joko a) repee perse, tai b) menetän neitsyyteni jollakin salakavalalla tavalla. Pelottavia vehkeitä.

Raskolnikov sanoi:
Aina kun oon istunu näihin loitontaja tai lähentäjä laitteisiin, musta on tuntunu et mulla joko a) repee perse, tai b) menetän neitsyyteni jollakin salakavalalla tavalla. Pelottavia vehkeitä.
:lol2: :lol2: *reps* :lol2: :lol2:

Reiden lähentäjiä saa mielestäni treenattua sitä perusvitkutinta hiton paljon paremmin jalkaprässissä. Liike tehdään siten, että prässissä jalkateriä käännetään hieman viistoon ulospäin, ehdottoman tärkeää on pitää myös polvet saman suuntaisena vammojen välttämiseksi. Sisäreiteen on muissa perusliikkeissä - ainakin itsellä - hieman vaikea saada tuntumaa, joten olen tehnyt joskus esim. prässin kaksi ekaa sarjaa jalkaterät suorina ja viimeisen sarjan ulospäin käännettyinä. Tuntuma on aivan erilainen.

Niin tai tanko niskaan joku about40kg (minulla) tankoon, ja sitten leveä haara asento ja aina toiselle sivulle lähtee venytyksen tyyliin pudottamaan pitäen alle jäävää jalkaa enemmän koukussa kui9n toista ja siitä ampumalla ylös. (sisäreisiin menee toi eli lähentäjiä.

Back
Ylös Bottom