Paljonkos meitä löytyy Pakkotoistolta? Itse ensimmäistä vuotta Kuopiossa, toivon mukaan ensi syksynä sitten Helsingissä vähän miellyttävämmässä ympäristössä. Olisi kiva myös kuulla mietteitä opiskelusta yleisesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Opiskelija22 sanoi:Paljonkos meitä löytyy Pakkotoistolta? Itse ensimmäistä vuotta Kuopiossa, toivon mukaan ensi syksynä sitten Helsingissä vähän miellyttävämmässä ympäristössä. Olisi kiva myös kuulla mietteitä opiskelusta yleisesti.
Juzz sanoi:Edit: Ja onko hyvännäköisiä tyttöjä lääkiksessä ?
Juzz sanoi:Millaista opiskelu yleisesti on ? Jääkö aikaa muullekkin elämälle ? Monilta aloilta varsinkin korkeakoulujen puolelta olen kuullut että jos vain sisälle pääsee niin jatko on helppoa, päteekö yhtään lääkiksessä ? Onko koko ajan vaikeaa vai voiko välillä ottaa rennommin ?
Ja mikä kuopiossa on vikana (itse ajattelin hakea juuri sinne...) ? Mitä kaikkea pitäisi osata ja ottaa huomioon että pääsisi sisälle ?
Opiskelija22 sanoi:Paljonkos meitä löytyy Pakkotoistolta?
Vähän kaksipiippuinen juttu. Tenttien läpipääsyvaatimukset eivät ole ainakaan tässä vaiheessa mitkään älyttömät. Kuitenkin toisen vuoden lopussa häämöttää vaihekuulustelu, jossa on koealueena koko kaksi ensimmäistä vuotta. Joten asiat pitäis osata kunnolla jotta ne kanssa muistaa myöhemminkin. Ja kun tulevassa työssä ihmiset antavat terveyden meidän käsiin ( ), niin mututietoon ei ole varaa. Jos vertaa vaikka ekonomeihin, niin niiden työssä ei välttämättä ole niin hengenvaarallista, jos sattuu unohtamaan jonkun pikkuseikan.Juzz sanoi:Monilta aloilta varsinkin korkeakoulujen puolelta olen kuullut että jos vain sisälle pääsee niin jatko on helppoa, päteekö yhtään lääkiksessä ?
:haart:Juzz sanoi:Edit: Ja onko hyvännäköisiä tyttöjä lääkiksessä ?