LÖYDETTY: ...Reppu.......

Status
Viestiketju on suljettu.
kaveri yrittaa parhaansa ja aijat kivittaa kuolemaan saakka :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IronMind sanoi:
Vieläkös saa ihmetellä mikset vienyt sitä reppua sille bussin kuskille, vaan veit sen himaasi?

tämä menee jo pahasti selittelyksi...

ehkä se on vaan pidätelly liikaa hengitystä salilla... ;)

Voi että sentään.. Tosiaan jos sen vaan ois vaikka jättäny siihen paikaan niin bussikuski sen ois siitä napannut. Mäkin oon repun bussiin jättäny ja ne laitto sen sitten aamubussin kyytiin kun mulla oli aamulla koulua.

Ois pitäny antaa jollekki spurgulle siitä hyvä reppu, eipä ois tullu tästäkään asiasta stressiä... :curs:

Löysis, lopeta suunsoitto ja soita nyt sille jannulle! Olisit soittanut jo heti kun tulit himaan. Vituttaisi tuollainen viivyttely jos olisin itse juuri kaikki korttini deaktivoinut.

Tai kuten itse asian ilmaisit. Sano vanhemmillesi, että ottavat omistajaan yhteyttä. Sinun ikäisenäsi puhelimen omatoiminen käyttäminen tuntui mielestäni jo yllättävän luontevalta (näkyi laskuissakin). Kokeile vaikka ja ylläty!

Edit: Älä ota stressiä. Voit yrittää monta kertaa ja jos ei vieläkään onnistu, Voit pyytää vanhempiasi toimittamaan laukun lähimmälle poliisiasemalle. Tämän voit tehdä myös itse, sillä vanhempasi eivät ole haltuunottaneet ja säilöneet puolta vuorokautta toisen henkilön kallisarvoista omaisuutta.

Heitä se nyrkkirauta jorpakkoon ennen ku palautat, ei tommosia kannella yleisillä paikoilla mukana. :jahas:

Ja jätä jatkossa kaikki mitä löydät vainajista alkaen paikalleen älä kerro kellekkään, unohda näkemäsi, älä puutu, ajattele että vittu oma on vikansa kun jätti tänne. Mitä vaan teetkin ÄLÄ edes YRITÄ auttaa koska siitä tulee vaan vittuilua. Ja aina kun tulee mieleen että yrittäiskö jeesaa niin lue tää aihe läpi.

vision sanoi:
Ja jätä jatkossa kaikki mitä löydät vainajista alkaen paikalleen älä kerro kellekkään, unohda näkemäsi, älä puutu, ajattele että vittu oma on vikansa kun jätti tänne. Mitä vaan teetkin ÄLÄ edes YRITÄ auttaa koska siitä tulee vaan vittuilua. Ja aina kun tulee mieleen että yrittäiskö jeesaa niin lue tää aihe läpi.

Näin teen jatkossa...

Yleensäkin yksinäisiin laukkuihin koskeminen julkisilla paikoilla ei taida kovin viisasta olla..

vision sanoi:

:lol2:

Tuota mäkin suosittelen, kun vaikuttais vähän siltä että jos yrität rehellisesti auttaa niin sitten vaan vittuillaan että "mikset tehnyt niin ja näin, MÄ ainakin olisi toiminut vähän järkevämmin" :david:

Miettikää nyt itsenne tilanteeseen, jossa matkustat kännipäissään viimeisellä bussilla ja löydät repun. Ei kai siinä tilanteessa nyt kellään järki leikkaa kun partaveitsi. (Ai niin, unohdin että täällä kaikki ovat joka tilanteessa MacGyverin ja Äiti Teresan yhdistelmiä.)

Mun mielestä on hienoa, että ylipäätään löytyy 18v kaveri joka REHELLISESTI yrittää oikeasti tehdä jotakin tuollasessa tilanteessa. Ettekö te valittajat käsitä, että aika helvetin iso osa jannuista olisi penkonut repun, ja repinyt sen palasiksi kirotessaan sitä että rahaa tai automaattikortin tunnuslukua ei löytynytkään?

Eiköhän tähänkin keskusteluun saada kohta x files- lappu luukulle :)

Edit: Ps. Jos siinä kelakortissa lukee "Poutiainen", niin viivyttely on ollut täysin aiheellista ja otan kaikki sanomani takaisin anteeksipyyntöjen kera :piis:

S0874:ltä asiatekstiä. Äijä yritti auttaa, mutta ehkä kaikki ei mennytkään ohjekirjan mukaan, mutta teki edes jotakin.

Nojoo onhan se hienoa yrittää auttaa.. Mutta kyllä pakkikselle kirjottaminen olisi ollut mulla se viimeinen vaihtoehto. Tai noh, poliisille vieminen olisi ollut. Oon mäkin lompakkoja löytänyt ja kaivanut numeron esille ajokortin nimen perusteella. Tämän osasin 10 vuotiaana. Luulis että tähän ikään mennässä jokainen sen ois jo hokannut. Mutta eniveis, onhan se hienoa että tosiaan yrittää löytää omistajan edes jotenkin, eikä vaan heitä laukkua jorpakkoon. Propsit siitä.

Eiköhän tämänkin threadin asiasisältö ole tässä.

Tiivistettynä vielä: yritä välittömästi palauttaa reppu oikealle omistajalle. Jos et onnistu, vie reppu viimeistään seuraavana päivänä poliisille.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom