Kyytiä vailla? Pakkiksen kimppakyytiketju...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ketään ajamassa Juhannukseksi pohjoseen, esim. 21.6 Kemin ohi / läpi tai vaikka Ouluun Tampereen suunnalta...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juhannus painaa päälle, eikö kukaan matkusta autolla pohjoiseen...? Entäs junaan matkaseuraa?

Nyt olisi tarjolla kyyti Helsingistä Jyväskylään sunnuntaina 29.7 (tai maanantaina) yhdelle. Tarkoitus on ajaa nelostietä pitkin, joten mahdollista olisi toki hypätä pois tai kyytiin matkan varrella. Toi maanantai on varalla, jos sunnuntaina on kovin huono ilma (sataa paljon).

Saksaan saattas päästä kyydillä tossa myöhemmin syksyllä... Ruottin kautta autolla siis.

Huomenna Joensuun suuntaan Vantaalta myös 13:00.

Sunnuntaina 29.7.2007 kyyti tarjolla välille

Rovaniemi - Oulu

Yksin olen näillä näkymin ajelemassa, joten tilaa on :D

Priva tavoittaa, tai vastaus tähän threadiin jollei oo vippi.

Ei kukaan olis menossa vkl aikana Stadista Savonlinnan suuntaan?

Kyyti tarjolla välille

Oulu - Rovaniemi 10.8.2007 n. klo 15.00

Rovaniemi - Oulu 12.8.2007 iltasella

Yksin olen näillä näkymin ajelemassa, joten tilaa on kolmelle.

Priva tavoittaa, tai vastaus tähän threadiin jollei oo vippi.

Huoltajaksi pitäisi päästä Jyväskylän kisoihin sunnuntaina 16.9., mutta kyyti uupuu. Onko kukaan lähdössä TURUSTA sillai, että olis paikalla Jyväskylässä jo kymmenen pintaan aamusta, viimeistään yhdeltätoista??

Olisko kenelläkään autossa tilaa sunnuntaina 16.9.? Reittinä siis Helsinki-Jyväskylä-Helsinki ja aikataulu niin että ehtii katsella kisat. Ota yhteyttä privalla tai tähän ketjuun jos mun bensarahat kelpaa!

Elikkäs lauantaina aamuna olisi kahdelle tilaa Jyväskylä-Lahti-Jyväskylä eli illal takasin jossain vaihees.. Mikäli joku kyytivä tarvitsee niin mailia tulemaan vaikka tonne pokswortti@hotmail.com

Tarkoitus olisi olla viimeistää klo 11.00 lahdessa eli ysin kiepeillä vois kuvitella startata.

Turku-Tre-Oulu kyytiä kaivataan joko ke tai to. Paluu sunnuntaina. Olisikokakohan kukaan menossa jompaan kumpaan tai vaihtoehtoisesti molempiin suuntiin? _0/

Kyytiä tarvitaan välille Jyväskylä-Rovaniemi 20.12 tai 21.12. Melkeinpä mikä aika tahansa lähtöaika käy.

Osallistun tottakai kuluihin.

Mailiosoite: jn at pakkotoisto.com

Moikka kaikille!!

Olen lähdössä autolla Raumalle 20.12 elikkäs huomenna n: klo18-19 aikaan. Mukaan mahtuu muutama henkilö.
Sposti osoite löytyy ainakin tuolta treffi-ilmoitus osiosta.

Mä joudun ajamaan Mäntsälästä (Kaukalampi) nelostietä ja kehä1:stä pitkin Espooseen (Otaniemi) ja takaisin melkein joka arkipäivä. Onko kellään sama tai osittain sama työmatka? Voin tehdä myös pieniä koukkauksia matkan varrella, jos reitti ei ihan täsmää.

Aikataulu sopii hyvin aamuvirkuille, ruuhkan välttämiseksi lähden aamulla töihin noin 5:30-6 ja takaisin kotiin lähden ajamaan jotain14:30-15. Matkoihin aikaa menee vajaa tunti suuntaansa.

Voisin hypätä jonkun kyytiin joka menee nyt sunnuntaina tai maanantaina eteläänpäin oulun kautta. Periaatteessa pitäisi varmaan turkuun päästä mutta tre, hki, tallinna tai vaikkapa barcelona toimii myöskin kippauspaikkana. Pari kypää pensoihin luvassa.

priva tai nonnonnoo at hotmail

Suositut

Back
Ylös Bottom