Kyytiä jenkkakahvoille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spoof
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hellou, elikkäs 2kk sitten painoin 93kg, peilikuvani oli, hmmm löysä... Päätin, että nyt on aika tehdä jotain. Aloitin salilla käynnin, sekä kävelyn. Olen nyt käynyt 3-4krt vkossa salilla, jokapäivä kävelyllä, min 5km, tulosta on syntynyt. Oon nyt 82 kg, joten 11kg LÄSKIÄ 2kk pois on mielestäni hyvin, samalla kun lihakseni ovat myös kasvaneet jonkin verran. Tilanne on nyt niin, että olen tyytyväinen kehooni (tottakai lihaksia pitää saada lisää), mutta alavatsassa on vielä "jenkkakahvat", enkä saa niitä pois...!!! Vinkkejä kenelläkään? Syön terveellisesti ja kulutan kaloreita runsaasti, ylävatsalihakset näkyvät, mutta alavatsassa ei ole kuin tuo kaamea pelastusrengas, joten kiitos kaikille jotka vaivaudutte/ jaksatte vastata tähän!:kippis1:

Eipä siinä muuta mahdollisuutta ole kun dietata ne pois.. Syöt vähemmän kun kulutat sillä ne lähtee...

Ja miehellä ne jenkkakahvat on viimeiset jotka lähtee, eli läski niissä istuu tiukimmassa. Toki ne pienenee dieetin edetessä, mutta saa olla todella tiukassa kunnossa jos meinaa että niitä ei ole ollenkaan.

joo, jep, niimpä.... dieettaa vaan lisää.
On kyl ehkä vähän liiankin kova tahti sulla, kun paino pudonnu keskimäärin yli kilon viikossa.

Kannaattaa varmaan joo hidastaa tahtia, jotta lihasta ei lähtisi paljoa. Hyvä kuitenkin, jos voimat on noussu.:rock: Silloin ei ainakaan vakavaa ole tapahtunut.:D Mutta jos nostaisit vähän kaloreita ja painoa tippuis vaikka n. 0.5 kg viikossa, niin ois varmaan vielä parempi. Nyt on sen verran kylmät ilmat, ettei ulkona voi olla vielä vakituisesti ilman paitaa.:D :D

Tosin jos lähtee kohtapuoliin etelän lämpimään, niin sit on tietenkin AIVAN eri asia.:david: :kippis1: (Kuten minä) *nauraa räkäisesti* :evil::evil::evil:

Timba79 sanoi:
Ja miehellä ne jenkkakahvat on viimeiset jotka lähtee, eli läski niissä istuu tiukimmassa. Toki ne pienenee dieetin edetessä, mutta saa olla todella tiukassa kunnossa jos meinaa että niitä ei ole ollenkaan.

tuokin on aika henkilökohtaista. joillakin on jenkkakahvat, joillakin ei. itsellä niitä ei ole.

käsittääkseni noita kyljen lihaksia on mahdollista treenata, jolloin jenkkakahvat pienenevät. maataan kylellään pitäen paino pelkästään jalkapohjan ulkoreunan ja toisen kyynärpään varassa. siitä sitten lasketaan lantiota lattiaa kohti. pienet kikkailut pitojen yms. kanssa tuovat lisää tehoa treeniin. viisaammat voi sanoa jos olen aivan metsässä näiden tietojeni kanssa :D

Juukeri sanoi:
tuokin on aika henkilökohtaista. joillakin on jenkkakahvat, joillakin ei. itsellä niitä ei ole.

käsittääkseni noita kyljen lihaksia on mahdollista treenata, jolloin jenkkakahvat pienenevät. maataan kylellään pitäen paino pelkästään jalkapohjan ulkoreunan ja toisen kyynärpään varassa. siitä sitten lasketaan lantiota lattiaa kohti. pienet kikkailut pitojen yms. kanssa tuovat lisää tehoa treeniin. viisaammat voi sanoa jos olen aivan metsässä näiden tietojeni kanssa :D

Rasva ei pala paikallisesti, eli kylkilihasten treenillä ei ole mitään tekemistä sen läskin kanssa joka kylkiin pakkautuu.

Ja sulla on ikää 17 vuotta, eipä mullakaan 17 vuotiaana ollut jenkkakahvoja, mutta 27 vuotiaana ne jo löytyy jos ei rasvat ole jossain 10% paikkeilla, eikä ne tossakaan kohtaa ole vielä "kokonaan" hävinneet.

Yleinen "totuus" on että mihillä rasva on tiukimmin mahan ja kylkien eli just jenkkakahvojen seudulla ja naisilla reisissä ja perseksussia. Kaikkiin sääntöihi on tietysti poikkeus olemassa, mutta yleisesti on noin.

Timba79 sanoi:
Rasva ei pala paikallisesti, eli kylkilihasten treenillä ei ole mitään tekemistä sen läskin kanssa joka kylkiin pakkautuu.

Ja sulla on ikää 17 vuotta, eipä mullakaan 17 vuotiaana ollut jenkkakahvoja, mutta 27 vuotiaana ne jo löytyy jos ei rasvat ole jossain 10% paikkeilla, eikä ne tossakaan kohtaa ole vielä "kokonaan" hävinneet.

Yleinen "totuus" on että mihillä rasva on tiukimmin mahan ja kylkien eli just jenkkakahvojen seudulla ja naisilla reisissä ja perseksussia. Kaikkiin sääntöihi on tietysti poikkeus olemassa, mutta yleisesti on noin.

okei. olen taas yhtä asiaa viisaampi :D. tiesin kyllä jo ennalta, ettei rasvaa voi polttaa paikallisesti. mutta koska tämä ajatuksen juoksu ei ole mitään kaikkein nopeinta, en osannut yhdistää näitä kahta asiaa keskenään :D

jep jep...

Elikkäs dieettii ja aerobista treenii vaan:urjo: ...:rock: Nooh, ulkonäön eteen on tehtävä lujasti töitä... Monen mielestä tää on paskapuugetta varmaan, mutta tän 2kk aikana mul tosiaan on kasvanu esim. hartiat, hauis, rintakehä, epäkkäät yms... Kaverin kanssa puhuttiin puhelimes ja se nauro ittensä kipeäksi ku kerroin tämän, sano, et ei oo mahdollista saada muotoa, voimaa ja rasvaa pois samaan aikaan:) :) :) mut on se...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
spoof sanoi:
Elikkäs dieettii ja aerobista treenii vaan:urjo: ...:rock: Nooh, ulkonäön eteen on tehtävä lujasti töitä... Monen mielestä tää on paskapuugetta varmaan, mutta tän 2kk aikana mul tosiaan on kasvanu esim. hartiat, hauis, rintakehä, epäkkäät yms... Kaverin kanssa puhuttiin puhelimes ja se nauro ittensä kipeäksi ku kerroin tämän, sano, et ei oo mahdollista saada muotoa, voimaa ja rasvaa pois samaan aikaan:) :) :) mut on se...
Aloittelijoille on mahdollista saada miinuskaloreillakin lihasta alussa. Sekin ilo loppuu aika nopeesti. Lontooksi tota kutsutaan termillä "Newbie gains."

Suositut

Back
Ylös Bottom