Kyynärvarsikivut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DOMS man
  • Aloitettu Aloitettu
Saatteko kyynärvartenne salilla kunnolla kipeytymään. Jos saatte niin millä liikkeillä. Itse olen tehnyt rannekääntöä myötä- ja vastaotteella, mutta silloinkin tulee vain pienet kivut eikä niitäkään jos joka viikko rannekääntöä tekee.

Kyynärvarret saa kipeäksi tekemällä 12-sarjoja maastavetoa ilman remmejä

Originally posted by rsturbo
No enpä tiiä. Ei mulla ainakaan oo koskaan vedosta kyynärvarret tullu kipeiksi.
Lisää rautaa, lisää rautaa..... :D Ok, tapauskohtaista, mutta jos toimii minulla, niin pakko se on toimia jollain muillakin.

Käsireenin päälle vielä vähän kyynärvarsiliikkeitä 10-15 toiston sarjoja niin eiköhän rupea kipeytymään...

IMHO treenasin forkkuja ja ne eivät kasvaneet mihinkään. Nyt ovat forkut kasvaneet voimatreeniin siirtymisen jälkeen aivan huomaamatta varmasti 3-4cm. lisää ympärysmittaa eli ei muuta,kun mavea ilman remmejä ja se on siinä. Botarille ei tietenkään maven tekemisen tarkoituksena ole forkkujen kasvattaminen...

Tulikohan postaus: number of the beast.....

Edit: jaa ei vielä...

Joku nosti täällä leuanvedon esiin ja päätin kokeilla sitä kun en varmaan kymmeneen vuoteen ole moista harjoittanut. Ylätaljassa vedin (kun en siinä vaiheessa treeniä enää juuri omalla painolla perinteisiä jaksanut) ja eri oteleveyksiä ja otteita testailin kun oli se tankokin semmoinen mutkamalli. Sen lisäksi, että otti yllättävän mukavasti hauiksiin niin ainakin melko kapealla otteella oli kyynärvarret aivan tulessa. Voi olla ettei toimi kaikilla mutta kannattaa kokeilla.

Back
Ylös Bottom