Kyynärpää tulehtunut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja renki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Joo... elikkäs tässä on nyt kuukauden verran särkenyt kyynärpäitä melkein jatkuvalla syötöllä, mutta ei nyt kuitenkaan kovin häiritsevästi. Nyt sitten kun eilen heräsin huomasin, että oikean käden kyynärpää on tulisen kuuma ja heloitti punaisena. Nyt alkaa jo helpottaa, mutta sellaista ajattelin kysellä, että haittaako hirveästi, että käyn nyt punttisalilla rasittamassa tuota kyynärpäätä, vai pitäisikö tässä pitää jonkun aikaa paussia? :wall:

Taukoa vaan suosiolla. Viikosta lähdet liikkeelle, tänä aikana on hyvä vetää buranakuuri ja pistää jäitä vähintään kerta päivässä tulehtuneeseen kohtaan.

Kiitos Timba ohjeista!

Mää luulen, että menen jo huomenna salille vaikka ei tässä nyt viikkoa ole vielä mennytkään. Kyynärpää tuntuu nyt aika normaalilta. Oikeastaan paremmalta kuin kuukauteen. Aloittelen silleen varovasti, jos tuntuu pahalta niin lopetan heti!

Enpä olisi ikinä uskonut, että meikäläiselle voisi tulla semmoinen pakkoneuroosi kuin punttisalilla käynti. :wall:
Holisti mikä holisti...

Mulla oli tenniskyynärpää(=Jännetupentulehdus?) Se tuli siitä ku ei ollu pitkään aikaan pelannu sulkapalloa ja menin sitten reuhtomaan..

La: Sulkapallo
Su: Kuntosali
Ma: Sulkapallo
Ti: Kuntosali (Nyt sattu jo sen verta, ettei pystynyt käsiliikkeitä tekemään, ainoastaan vipunostot sivulle onnistui.)

Levolla lähti, en mee uudestaan tollai reuhtomaan :)

renki sanoi:
Kiitos Timba ohjeista!

Mää luulen, että menen jo huomenna salille vaikka ei tässä nyt viikkoa ole vielä mennytkään. Kyynärpää tuntuu nyt aika normaalilta. Oikeastaan paremmalta kuin kuukauteen. Aloittelen silleen varovasti, jos tuntuu pahalta niin lopetan heti!

Enpä olisi ikinä uskonut, että meikäläiselle voisi tulla semmoinen pakkoneuroosi kuin punttisalilla käynti. :wall:
Holisti mikä holisti...

:offtopic: Jokainen osaa käydä salilla, mutta moni ei sieltä pois osaa pysyä.

Suositut

Back
Ylös Bottom