kyynärpää+armbar

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli painiessa kaveri veti armbarin tiukoille ja sattui. :wall: Nyt muutaman päivän päästä käytiin salilla ja ristikkäistaljaa ei edes voinut tehdä kun kipu pomppasi taas esiin, oisko jollaki tähän jotain kuntoutus vinkkiä ja osaisiko joku sanoa tarkasti että mitä tässä tapahtuu kun armbarin vetää liian tiukaksi.

Mä en ole lääkäri, mutta kuulin kerran tämmöstä; Eli tutulle (en edes muista enää kuka kerto) kävi samoin, ja sitte oli pistäny kylmää siihen joka ilta! No sitte ku oli monta päivää tehny niin ni joku sitte oli valistanu että kuulemma kuumaa pitäis laittaa. En mene takuuseen että toimii, mutta näin ihan kuulopuheen perusteella.

Itellä oli kans sama ongelma sillon ku alotin brassin! Ei pystyny tekemään penkkiä tai mitään muutakaan joka rasitti kyynerpäätä. Vaikka kyynerpää tuntu helvetin hyvältä salille mennessä ni heti rupes vihlomaan niin perkeleesti vaikka lämmitteli jollaan 50kg penkissä.

Joten mä päätin että en nosta salilla mitään mikä rasittaa kyynerpäätä kuukauteen, ja sitte tein jotaan korvaavia liikkeitä ihan hulluna, mutta painin tosin samalla (ei ehkä niin fiksua). Mutta sinä aikana kyynerpää tottu rankasuun suht hyvin, ja sen kuukauden jälkeen ei ollu ongelmia enää. En tiedä kuinka kauan olet treenannu, mutta veikkaan että johtuu siitä että sun kroppa ei ole ihan tottunu vielä tohon rankasuun vielä.

Että pysy poissa vaan ja anna vammojen parantua rauhassa, vaikka tuntuu hyvältä ni ole ainakin viikko vielä poissa! Ite en malttanu olla poissa ku olkapää muljahti joskus loppukeväällä -05 ja piti valmistautua SMehin (no en sitte päässy sinne kumminskaan kuumeen takia), mitä teet? Haluut olla huippukunnossa kisoihin, mutta ku olkapää vittuilee. No minä kävin treeneissä muutaman päivän tauon jälkeen, ja perkele ku kesti että se olkapää sitte suostui olemaan ihmisiks. Joskus ennen Summer Fightia (Heinääkuu) vasta se tuntu hyvältä!

Lyhyesti; Älä rasita sitä mitenkään ennen ku olet 110% että se on kunnossa, muuten se prosessi vaan pitenee entisestään!

Back
Ylös Bottom