Kyynärluuhun(?) sattuu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen melkoisen aloittelija ja nyt olen muutamalla kerralla joutunut jättämään sarjat kesken alataljassa, kun oikean kyynärluun alueelle alkaa sattua. Kipu ei tule vielä itseenpäin vetäessä vaan "palauttaessa" liikkeen. Se yksinkertaisesti sattuu niin paljon, että pitää vain päästää irti kokonaan oikealla kädellä. Tuntuu, että koko luu katkeaa. Painoakin on taljassa vain 20kg, joten luulis ettei johdu liiasta painosta. Mistä ihmeestä voi johtua ja miten välttää? Onko se tosiaan luu vai mikä siellä kipuilee? Tykkään kyllä alataljasta muuten!

Sattuuko myös esim. pelkkää hauiskääntöä tehdessä vai pelkästään alataljassa? Itellä oli aikanaan sama vaiva, eli hauista tehdessä kun päästi irti tangosta niin järkyttävä kipu. Lepo auttaa, eli pidät 1-2vko taukoa niistä liikkeistä, joissa se tuntuu. Myös kylmää kannattaa laittaa.

Itsellä just sama ongelma, jatkunut päälle puoli vuotta. Alkoi kun tein hauiskääntöjä suoralla tangolla, vaihto toiseen tankoon auttoi hieman mutta liian myöhään. Olen käynyt hierojalla muutaman kerran, oli yhtä tuskaa, ei kuitenkaan auttanut merkittävästi, ehkä useammin pitäisi käydä. Kertokaahan jos joku keksii apuja. Pelottaa että pitää mennä leikeltäväksi..

Itsellä just sama ongelma, jatkunut päälle puoli vuotta. Alkoi kun tein hauiskääntöjä suoralla tangolla, vaihto toiseen tankoon auttoi hieman mutta liian myöhään. Olen käynyt hierojalla muutaman kerran, oli yhtä tuskaa, ei kuitenkaan auttanut merkittävästi, ehkä useammin pitäisi käydä. Kertokaahan jos joku keksii apuja. Pelottaa että pitää mennä leikeltäväksi..

kokeile akupunktiota? jos se siis lihakseen sattuu.

Back
Ylös Bottom