Kyykkykengistä taas

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun adidakset on päkiän kohdalta 70 mm ja kantapäästä 300 mm. Koko on 45 ja puol. Tavallisiin sisäpelikenkiin näyttäysi olevan painoeroa 100g. Tuntuu kyllä siltä että sitä olisi enemmän.

Onks noi jotkut tälläset?

8-5-super-high-heel-platform-black-pu-lolita-shoes_dwefvn1316768182689.jpg

No ei ole päkiän kohdalta 70mm paksu pohja. 70mm on seitsemän senttiä, eli vähän enemmän kuin keskivertopakkislaisen hepin pituus. Ja tuplasti enemmän kuin mun.

Pahoitteluni ylimääräisestä nollasta, en miettinyt crrc:n laittamia lukuja lainkaan muuten kuin tuon 7 osalta :) Luultavasti jokainen kuitenkin ymmärsi, mutta tottakai asiaan kuuluu pieni vittuilu muiden yrittäessä auttaa.

Adidas Power Perfect II, painonnostoliiton sivuilta tilattu. Koroketta tulee juurikin tuon ~25mm, ja on kyllä hyvin hengittävät ja tukevat kengät. 5/5.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No noissahan näyttäs muuten olevan just tollanen snadi korko, ainakin ulkopuolella. Se mikä tilanne kengän sisällä on, onki sitte toinen asia. Tästä sivuprofiilista näkee paremmin.

image0051.jpg

Tosin nimen perusteella käsipallokengät, joten ei varmaan liiemmin nostoissa tarvittavaa pohjan jäykkyyttä sitten taas löydy.

Kengistä kysymystä..
Jalkaterä on mallia ankan räpylä niin tarvis leveä lestiset kannalliset painonnosto/kyykkykengät kun tuo toisen nilkan liike on hiukan rajallinen.
Kysymys siis minkä merkkiset malliset olis leveä lestiset. Ja jos joku tietää Rovaniemellä liikkeen joka myy ko. kenkiä että vois käydä kokeilemassa niin kertokoon

Kysytään nyt täällä sitten eli Adidas Powerlift 2:sta onko kokemusta? Soveltunee kyykkykengiksi tällaiselle keskileveältä kyykkäävälle eli ehkä hiukan hartioita leveämpi asento?

Kysytään nyt täällä sitten eli Adidas Powerlift 2:sta onko kokemusta? Soveltunee kyykkykengiksi tällaiselle keskileveältä kyykkäävälle eli ehkä hiukan hartioita leveämpi asento?

Ei ole henkilökohtaisia kokemuksia, mutta mitä olen netistä lueskellut niin toimii harrastelijoilla kyykkykenkänä hyvin.

Jonkun verran löytyy reviewejä noista kengistä.

Ei ole henkilökohtaisia kokemuksia, mutta mitä olen netistä lueskellut niin toimii harrastelijoilla kyykkykenkänä hyvin.

Jonkun verran löytyy reviewejä noista kengistä.

Niinpä näyttäisi tekevän kun viitsi googletella. Tässä oli varsin pätevä arvostelu ja sielläpä oli vastaus juurikin tuohon asennon leveys kysymykseeni eli pitäisi sopia mainiosti minulle. Täytyypä varmaan laittaa hankintalistalle.

Itsellä juuri samaiset kengät.
En pysty vielä kummempia sanomaan kun niin vähän aikaa olleet. Mutta ekat kokemukset ihan hyvät ja kyllähän noilla kyykistely onnistuu. Pystyy myös pitämään jalassa muutenkin, ettei tarvitse toisia kenkiä ottaa mukaan. Kenkä kävi jalkaan just kun liikkeessä niitä sovittelin.

Suositut

Back
Ylös Bottom