SUPERCARB 1kg -40%

Kyykky ei tunnu pakaroissa?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Voi tata onnea, kun paasen alas kyykyssa! Se mika auttoi mulla, oli kunnon lammittely, rullailu ja venytys ennen joka kyykkytreenia. Kyykkaan 3 x viikossa.
Lammittely on seuraava:
2-5 minuuttia crosstrainerilla tms
rullailua reisien sivut, paalliset ja nivuset, pari minuutin sarjaa jokaiselle
takamuksen lihasten muussaus pyoritellen kovan pienehkon pallon paalla, minuutti per paikka, 1-2 kertaa riippuen milta tuntuu. alaselan ja pakaralihaksen liittymakohta on kaikkein tuskallisin ja pakaran yla-sivu on myos 'kiva'
dynaamisia venytyksia - syvakyykkya, sivukyykkya, jalan heilautuksia ja lonkan avausta
pitkat raskaat venytykset akillekselle

Miinuksena tahan menee 20 minuuttia ja tekee salikaynnista pitkan, mutta tulokset puhuu puolestaan! Takamuksen lihasten muussaus on ollut aivan paras keino.

Ai niin, toinen juttu... tajusin vasta joku kuukausi sitten miksi olin niin sekaisin kyykyistani. Starting Strength ohjelman kyykky on low bar kyykky, mutta suurin osa kaikista ohjeista muualla on high bar kyykkya varten. Menin siita sekaisin. Mina sitten yritin treenata tuota keskimmaisen kuvan asentoa, eli high bar kyykkya, mutta pitaen tankoa low bar-asennossa. Hohhoijjaa... Nyt korjasin tangon tuonne niskan lahelle ja hommat helpottui kun high bar on oikeesti high bar. Lammittelyn avulla paasen ihan kivasti alas. MUTTA: tarkoitukseni on kuitenkin tehda tata SS-ohjelmaa, mutta kyykkyni on nyt 'väärä'. Mita teen...? Vaihdanko takas low bariin vai jatkanko high bar kyykylla? :-/ tyhma mina...

squats.jpg

kuvassa etukyykky, high bar takakyykky ja low bar takakyykky

Imo kyykky mikä kyykky. Tee sillä mikä tuntuu luontevimmalta ja saat asennon pidettyä hyvänä.
Btw mä joskus luulin että vapaapainoilla kyykyt pitää tehdä samalla liikeradalla kun Hack-kyykky, ja sitten ihmettelin kun ei millään onnistu... :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom