Kyykkääminen käsipainoilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tipsuu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli koska olen ruipelo, jolla ei ole vielä voimaa nostaa tankoa, ajattelin kyykkyjä käsipainojen avulla :-D
Onko sellaisista 5kg painojen heiluttamisesta hyötyä?
Löytyiskö jotakin vinkkejä (kuvia, videoita, kirjoituksia) tästä, kun kaikki apujutut on yleensä tangolla kuvattu ja tehty?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli koska olen ruipelo, jolla ei ole vielä voimaa nostaa tankoa - -

Sori off-topic, mutta paljonko painat?

Minusta tuntuu uskomattomalta, ettei jaksa kyykätä pelkällä 20 kg tangolla. Tottakai se tanko on 50-kiloiselle naiselle enemmän kuin 80-kiloiselle miehellä -- mutta niin on myös arkipäivä. Eikö tuolloin ole jo vaikea selvitä arkipäivästä, kantaa vaikka vähän isompaa kauppakassia tms?

Jos kyse on voimanpuutteen sijaan tasapainon puutteesta, niin Jannen harjanvarsitemppu lienee toimiva.

Kässäreillä hyviä liikkeitä mm. Bulgarialainen kyykky, etukyykky käsipainoilla, askelkyykky käsipainoilla. (googleta kuvat/videot/youtube.)
Tosin nuo 5kg kässärit käyvät nopeasti pieneksi jos voimaa haet, volyymi taas sopii jaloille hyvin massankasvatukseen.

Zone-sarja -42%
Olen tehnyt Bulgarialaista kyykkyä ja askelkyykkyä taaksepäin käsipainojen kanssa (kiitos Pakkikselta saatujen vinkkien!), ja hyvin toimii. Nuo tuntuvat olevan melkein parhaat liikkeet takareisille ja pakaroille.

Suositut

Back
Ylös Bottom