Kyykätessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli onko kellään muulla ollut mitään vastaavanlaista?

Tänään kyykkäillessä vyön kanssa liikkeen loppuosassa/yläasennossa tuntui karseaa kipua alavatsassa. Aivan kuin jotain veriosuoniverkostoja olisi repeytynyt tai jotain, koski nimittäin aika mukavasti. Kyseessä tyrä? :hyper:
Sarjojen välissä huomasin myös mukavan verenpurkautuman lonkkaluun kohdalla mutta varmaan vyön takia se tuli.

Hmm...Aika erikoista. Ei oo minulla ollu tommosia ikinä ja toivottavsti ei tulekkaan.
Veikkaisin et vatsalihakset on venähtäny pahasti tai sit revenny. Mut tää on vaan veikkaus. Varmaan lekurissa hyvä käydä.

Mulla oli joskus samanlaisia ongelmia kun yritin kyykätä vyön kanssa. Kipu tosin tuntui ala-asennossa. Mitään ei repeä, eikä isoja jälkiäkään jää. Mutta jotenkin se vyö painaa lonkan yläpuolelle ja kipu on niin kova ettei nostamisesta tule mitään. nykyään teen kyykyt etukyykkyinä ilman vyötä -> ei ongelmia.

Jos se muuten on tyrä niin sen useimmiten tuntee kevyesti painelemalla et onko tullu sellasia pieniä pullistumia esim. vatsan alueelle.

Ikää sulla näyttää olevan vähän, minkälaisia painoja käytät? Onko vyölle edes tarvetta? Sattuuko kyykkääminen myös ilman vyötä, vai vain vyön kanssa. Tyrästä tulee selvä pullistuma, sen kyllä huomaan heti itse.

Joo no mitään pahkuroita ei alavatsaan ole tullut. Ensimmäistä kertaa nää kivut tuli vyön kanssa vaikka aika harvoin kyyykkäilen vyön kanssa. Ja puuppalle sen verran että ei ne raudat tosiaan vielä niin isot ole että olis vyön tarvetta..Siinä 100kg hujakoilla sarjapainot.

Vanha ketju, mutta nostan tämän nyt ylös. Eli mulla nyt samanlainen ongelma, joka estää kovat kyykyt, soudut vedot yms kokonaan. Eli heti kun sarjapainoihin alkaa tulla edes vähän romua tai kun ottaa kunnon paineet niin ala-asennossa kyykyssä ja sieltä noustessa, tuntuu kuin koko alavatsa repeäisi, sama homma raskaassa kulmasoudussa, kun painot nousee niin kivut vaan nousee ja sarjat jää kesken. Kipu on siis todella huomattava, ja äsken ilmeistyi ihan tietokonetuolista noustessa.

Tyrä voi kuulemma myös tulla sisäänpäin, että ei aina kuulemma muodosta pattia ulospäin, itse en ainakaan mitään pattia ole vielä löytänyt. Apuja? vaikka taitaa se lekuri olla nyt ainoa vaihtoehto...

Pitkäkestoisiin tai voimakkaisiin kiputiloihin vatsan alueella suosittelisin lääkäriin menoa. Vaikka kuulostaakin lihasperäiseltä, on alueella kuitenkin sen verran tärkeitä sisäelimiä, että itseäni ainakin huolestuttaisi ko. kiputilat treenatessa.

Back
Ylös Bottom