Kytkykauppa tulee

quiz sanoi:
eli mitä hyödyt paketista? 100min vähemmän puheaikaa ja 24kk sitovuus? kolumbuksessa liittymätyyppiä voi vaihdella tilanteen mukaan. elisa paketissa maksat joka kuukausi tuon yli neljäkymppiä riippumatta käytöstä. etkä voi myöskään hyödyntää uusia tarjouksia.

Eikös se juuri sano sen hyödyn tuossa yläpuolella? Ei tartte sitä puhelimen hintaa maksaa yhdellä kertaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
quiz sanoi:
eli mitä hyödyt paketista? 100min vähemmän puheaikaa ja 24kk sitovuus? kolumbuksessa liittymätyyppiä voi vaihdella tilanteen mukaan. elisa paketissa maksat joka kuukausi tuon yli neljäkymppiä riippumatta käytöstä. etkä voi myöskään hyödyntää uusia tarjouksia.

Kolumbus mulla on ollutkin viimeiset pari vuotta ja tyytyväinen olin. Hyödyn sen että opiskelijana ei tarvitse repäistä 470€ käteistä kerralla. Ja mulle aika iso syy oli se etten vaihtelisi puhelinta usein.

Ja se myös ettei nyt "tarvitse" kytätä uusia tarjouksia liittymissä ja puhelimissa. Makselen pari vuotta tuota tiettyä summaa, ei tarvii asiaa sen enempää ajatella.

Ei kaduta.

Mä kanssa otin ton samsung z500 luurin. Hinnoittelu sopii mulle ja oisin joka tapauksessa moisen ostanut niin mulle ok.

Back
Ylös Bottom