Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saunalahti sanoi:Palvelupaketin kokonaiskustannus 24 kk sopimusajalta 1198,80 € (ei sisällä mahdollisia rajamäärät ylittäviä puheluita/viestejä eikä lisämaksullisten puhelimien kertamaksuja). Puhelimen osuus kuukausimaksusta 10 €/kk. Palvelusopimuksen päätyttyä asiakkaalla on oikeus purkaa puhelimen SIM-lukitus. Saatavilla myös Totaali-liittymä ilman puhelinta 64,95 €/kk.
wippe sanoi:Uusimmista malleista en tiedä, mutta tiedän Nokian puhelimintenkin SIM-lukituksen purun onnistuvan käden käänteessä... Ainakin Hollannissa vuosi sitten riitti kun löit 15 euroa pöytään ja lukitus oli purettu... Kätevää :D
Relg sanoi:...Sekä Elisan asiakaspalvelun täti sanoi että sen 2v aikanakin saa lukituksen purettua 14,90€ hintaan koska vain, eli ei kovin kallista.
Kyllä kai sitä sovittua kuukausimaksua on pakko maksaa sen kahden vuoden ajan, vaikka sen lukituksen siitä puhelimesta purkaisikin. Eli ei operaattori tuossa oikeastaan juuri mitään häviä. Eri asia sitten, jos kiinteä kuukausimaksu on huomattavasti pienempi ja puheluista veloitetaan erikseen enemmän.wippe sanoi:Mikähän idea tuolla sitouttamisella kahdeksi vuodeksi on jos kerran SIM-lukon purkaminen on mahdollista ihan Elisan avulla sopimuskauden aikana... Mä puhuin tuolla aiemmin tämmösistä "epävirallisista" paikoista jotka noita purkaa... Täähän mahdollistaa sen että pystyy valkkaamaan halvan puhelimen kytkykauppana ja sitten hommaamaan halvan liittymän... Tosin en ole varma milla "hinnalla" noita puhelimia Suomen markkinoilla on mahdollista saada tällä hetkellä... pitänee tsekata...
amf sanoi:Sopimusta tehdessä kannattaa ottaa huomioon myös se, että valittu puhelinmalli toimii ainoastaan kyseisen operaattorin SIM-kortilla.
Raven sanoi:Jos tuon kytkykaupan ottaa, niin mikä puhelin olis paras noista mitä tarjoavat. Millainen se K600i on? N70 olen jo aika paljon lukenut. Kiinnostaisi sekin, mutta kaikki valittaa että ei toimi kunnolla.
wippe sanoi:Jaa, jos kytkykauppaa harkitsee, niin kannattaa lukaista viime maanantain (?) Hesarin kuluttajasivut, joissa olivat tehneet vertailua eri operaattoreiden välillä. Mun mielestä siinä taisi olla että jollain operaattorilla puhelin saattoi jopa tulla kalliimmaksi kytkykaupalla.... mutta enpä nyt varmaksi muista, kannattaa tarkistaa ;)
Juuri tilasin saunalahden totaalipaketin. Toimitusaika vähintään 13 arkipäivää:( ja nokia 6630.Raven sanoi:Itse aattelin saunalahden totaalia, koska tekstailen ja soitan todella paljon, niin se tulee kaikkein halvimmaksi mulle.
kgb sanoi:Juuri tilasin saunalahden totaalipaketin. Toimitusaika vähintään 13 arkipäivää:( ja nokia 6630.
Saas nähdä kuinka kusee, jos rupee oikeesti lähettelemään tekstareita, koska käyttäjäehdoissa sanottiin jotain, että ei saisi lähettää yli 1000 tekstaria kuukaudessa.
Raven sanoi:Miten voivat sanoa, että mainoksessa 3000kpl ja sitten jossain ehdoissa 1000kpl.. Oikeastaan ihan sama. Maksakoot itse sitten sen yli tuhannen menevät viestit. Mainostavat kuitenkin 3000kpl, niin silloin se on se.
quiz sanoi:Miten niin elisan tarjous on hyvä? Halvemmalla pääsee, kun ostaa itse puhelimen ja edullisen liittymän. kolumbus on käytännössä täysin sama liittymä ja selkeästi halvempi ilman mitään 24kk sitoutumisia.
eli mitä hyödyt paketista? 100min vähemmän puheaikaa ja 24kk sitovuus? kolumbuksessa liittymätyyppiä voi vaihdella tilanteen mukaan. elisa paketissa maksat joka kuukausi tuon yli neljäkymppiä riippumatta käytöstä. etkä voi myöskään hyödyntää uusia tarjouksia.Relg sanoi:En nyt sanoisi että halvemmalla pääsee.. Esim itse otin Elisalta N70+400min+300sms = 40,89€/kk.
Tätä kun verrataan Kolumbukseen nii lähin paketti on 500min+300sms = 17,90€ +5,99€/kk = 23,89. Puhelinkioskista N70 tällä hetkellä 469,90€.
Tästä kun ynnäilllään:
Paketti: 40,89€ * 24= 981,36€
Kolumbus + N70= 469,90€ + 23,89€*24= 1043,26€