kyte.tv

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu
Itseasiassa olen käynyt keskusteluja palveluntuottajan kanssa (kotimaisen) jonka softalla saamme Pakkotoistolle oman kanavan. Se kykenee livekuvaan ja juuri itse tuota kuvajuttua mietin, että olisi kiva joskus vetää livenä kuvaukset.
Todella hieno homma! Voi olla aika monta ukkoa tuijottamassa ruutua kun tää saadaan liveen.
Mitä taas tähän kyteen tulee, niin tuohan on ihan susipaska, toimi kellään. Meitsikin näkee harmaan lodjun.
Tähän mennessä tuota on katsonut 600 pakkotoisto.comin lukijaa. Mulla tuo toimii Firefoxilla, IE:llä ja jopa vanhalla Netscapella. Olisiko kiinni jostain tietoturva-asetuksesta, ettei koodia ajeta? Olisi kiva tietää, mihin homma kaatuu niin voisin pistää viestiä noiden supporttiin.

Hyvin tuo ainakin IE:llä näyttää toimivan..

Ei toimi mun tuliketulla. IE:llä kyllä ihan hyvin.

Mike, mikä tuo toinen palveluntarjoaja on? Mullakin olis duunissa käyttöä tuolle sovellukselle.

Ensimmäisellä kerralla tuo kestää ladata jonkun aikaa, mutta kun palikat on cachessa (?) niin välppä aukeaa samantien. Jahka Mike teillä on testissä tuo vastaava palvelu niin kiinnostaisi tietää miten se vertautuu kyte.tv:een. Tässä saa ilmaiseksi käyttöön samat videon jakeluserverit ympäri maailmaa kuin mitä YouTube käyttää ja sisältöä voi tuottaa livenä melkein millä kännykällä tahansa.

Live yhteys chatilla takaisinpäin mahdollistaa myös mielenkiintoisia kokeiluja, tyyliin "ehdota seuraava poseeraus" jne.

Enpä usko. Kännykällä kun tekee live-lähetystä niin koko ajan näkee reaaliajassa, kuinka moni kanavaa katsoo ja chattiviestit näkyy lähetystä tehdessä myös kännykästä. PC-softia lienee moniakin, joilla voi tehdä webcam-chatin jollekin sivulle mutta en tiedä yhtään joita voisi ohjata tai käyttää smartphonella.

Ei näkyny aiemmin tuo ensimmäinen noista, mutta nyt näkyy sekin. FF:ään tais tulla tässä välissä joku päivitys, johtuisko sitten siitä.

Off-topic: Kokeilin katsella noita floobs videoita, mutta en saa yhtään niistä näkymään ainakaan parin minuutin odottelulla. Onko palvelu alhaalla vai onko tuossa jokin palomuurirajoitus?

On-topic: kyten saa näköjään kätevästi linkattua omalle facebook-sivulle. Kanavalle tehdyt uudet ohjelmat näkyvät mini-feedissä ja videokomponentin saa omaan profiiliin joten muiden ei tarvitse asentaa uutta applikaatiota jos haluavat katsella pätkiä.

Back
Ylös Bottom