kyte.tv

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu

Dopey

Easy like Sunday morning
Firman perustaja kävi demoamassa tätä palvelua ei voi muuta sanoa kuin että tässä on se tapa miten ihmiset kommunikoivat parin vuoden päästä. Aivot räjähtää kun funtsii mitä nuoriso tällä saa aikaan.

Lyhyesti selitettynä kyseessä on multimediachatti, jossa voi saumattomasti yhdistellä ääntä, videota, äänestyksiä, valokuvia jne. reaaliajassa. Kukin käyttäjä voi luoda palveluun kanavia, joissa on chatin lisäksi joko kanavan luojan tai myös kaikkien sen katsojien mediaa. Media voi olla joko etukäteen tallennettua tai liveä. Homma toimii miltä tahansa webbisitelta, valmiit ohjeet on oman kanavan tallennukseen bloggeriin, myspaceen, facebookkiin, jne. Kuulostaa monimutkaiselta, mutta käyttöliittymä on todella simppeli. Kanavasisältöä voi luoda ja katsella PC:ltä tai kännykällä (livenä!).

Mike: mites ois Pakkiksen etusivulle upotettu pakkotoisto.com kyte.tv kanava?

Eipä tästä juuri keskustelua syntynyt. Tässä esimerkki siitä, mitä tuolla välpällä saa aikaan:
<embed width="425" height="425" allowScriptAccess="always" style="display:block;margin:0" type="application/x-shockwave-flash" src="http://www.kyte.tv/flash.swf?embedId=10015689&amp;appKey=MarbachViewerEmbedded&amp;uri=channels/20968/72369&amp;locale=en" ></embed><embed width="425" height="20" style="display:block;margin:0" type="application/x-shockwave-flash" src="http://media01.kyte.tv/images/updatenotice.swf" flashvars="requiredversion=9.0.28" wmode="transparent"></embed>
Edelleen olen sitä mieltä, että esim. Miken kuvaussessioita olisi aikaste makeeta seurata livenä pakkiksen etusivulta. Tällä palvelulla homma on helppoa kuin heinänteko.

Pitäskö tuossa näkyä jotain muutakin kuin harmaa laatikko, jossa lukee Kyte 100% ja menee viuhviuh viuhviuh viuhviuh...? :D

Siis wau!!!! OMG tolla saa aikaan HARMAAN LAATIKON jossa on vähän tekstiä ja jopa liikkuva latauspalkin näkönen härdelli!!!! Tulevaisuus on täällä! :hyvä:

No johan tuli keskustelua, mutta ei ihan sinne suuntaan kuin kuvittelin. Mulla tuo näkyy oikein, kämmäsin jotain. :itku:

Alkaa mennä niin moniulotteiseksi nuo kaikki optiot että olisi korkea aika jonkun suunnitella oikeasti toimiva intuitiivinen UI jollain tasolla, sellainen ettei kaikki olisi valikkojen takana. Sen mitä kyteä katsoin niin ei innostanut joinaamaan.

Fair enough. Mustakin homma kuulosti monimutkaiselta ja miljoonaan kertaan tehdyltä kunnes näin demon. Edelleen kyllä ihmettelen miksei homma joillakin rokannut. Mulla tuo toimii n800:llakin.

Vaikka tuossa aika paljon oli valitusta siitä, että homma ei toimi niin silti puolet tän ketjun lukijoista on saitin statsien mukaan tältä sivulta katsonut tuon pätkän läpi. Huomasin että ekalla kerralla latautuminen kestää vähän aikaa.

Tässä vielä homman keksijä Daniel Graf mainostaa omaa ideaansa:
<embed width="425" height="425" allowScriptAccess="always" style="display:block;margin:0" type="application/x-shockwave-flash" src="http://www.kyte.tv/flash.swf?embedId=10017083&amp;appKey=MarbachViewerEmbedded&amp;uri=channels/1095/6072&amp;locale=en" ></embed><embed width="425" height="20" style="display:block;margin:0" type="application/x-shockwave-flash" src="http://media01.kyte.tv/images/updatenotice.swf" flashvars="requiredversion=9.0.28" wmode="transparent"></embed>
Chattiin voi jättää viestejä tekstinä, nauhoittaa ääntä tai videota webbikameralla, ikonit on kuvaikkunan alla oikealla puolella.

Pelaa pelaa

Itseasiassa olen käynyt keskusteluja palveluntuottajan kanssa (kotimaisen) jonka softalla saamme Pakkotoistolle oman kanavan. Se kykenee livekuvaan ja juuri itse tuota kuvajuttua mietin, että olisi kiva joskus vetää livenä kuvaukset.

Mitä taas tähän kyteen tulee, niin tuohan on ihan susipaska, toimi kellään. Meitsikin näkee harmaan lodjun.

Näytti toimivan IE:llä, mutta ei Firefoxilla. En nyt aivan vielä ole vakuuttunut tuosta flash-kilkkeestä. :)

Joo näyttäs ettei pelaa operalla / foxilla nuo kyten embedit. Tai jotain. Ainakin mulla näkyy vaan toi laatikko. Ikävä pikkujuttu mutta tappaa kyllä innon tutustustua palveluun..

Kyllähän tuo firefoxillakin näkyy mutta enpä keksi mitä iloa minä mokomasta saisin. Sen enempää kuin jonninjoutavista facebookeista tai myspaceistakaan.

Back
Ylös Bottom