kysymystä omenaviinietikasta

Ikä
41
Onko kenelläkään tietoa omenaviinietikan vaikutukseesta rasvanpoltossa?
Toimiikohan oikeasti? Olen viikon verran kokeillut, sekoittaen joka aamu puoli tuntia ennen aamupalaa rukoalusikallisen omenaviinietikkaa lasilliseen kylmää vettä, ja vaikutuksena on ollut ainakin lisääntyneet vessassa juoksut ja hikoilu. Onkohan aineella tutkittua faktaa toimivuudesta rasvanpolton tehostajana?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai mikä tahansa toimii kunhan vaan itse tarpeeksi uskoo siihen :) Ainakin ne omenaviinietikkapillerit on täyttä kusetusta :D

Onko kenelläkään tietoa omenaviinietikan vaikutukseesta rasvanpoltossa?
Toimiikohan oikeasti? Olen viikon verran kokeillut, sekoittaen joka aamu puoli tuntia ennen aamupalaa rukoalusikallisen omenaviinietikkaa lasilliseen kylmää vettä, ja vaikutuksena on ollut ainakin lisääntyneet vessassa juoksut ja hikoilu. Onkohan aineella tutkittua faktaa toimivuudesta rasvanpolton tehostajana?

Osta uusin "Painonvartijat" lehti ja lue sieltä yleiskysymyksien vastaus: Ravintoterapeutti teilasi sen rasvanpoltto mahdollisuuden (voi antaa korkeintaan henkistä potkua dietillä), mutta positiivista hyötyö siitä on vain jos sillä korvataa esim. rasvainen salaatin kastike ym.

Suositut

Back
Ylös Bottom