Kysymys

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://xs331.xs.to/xs331/08382/img_0765___kopio293.jpg.xs.jpg

Tuossa on kuva ittestä. Haluaisin vain saaha vähän mielipiteitä mitä treenata lissää yms. Itte sanosin että vattalihaksia, jonku verran olen vattatreeniä lisänykki. Käyn salila kolme kertaa viikossa. Olen tällä hetkelä Australiassa vaihto-oppilaana, treeniohjelman täälä on tehny ammatilaiskehonrakentaja. Kysykää jos haluatte lisää infoa treeniohjelmasta. Lisäravinteita en ole syöny yli puoleen vuoteen, ennen sitä käytin Soija90-soijaproteiini-isolaatti-lisäravinnetta noin puoli vuotta.

Olen 17-vuotias, pituutta on 178cm ja painoa 85kg. Suurin osa painosta taitaapi olla pakaroissa, joka on tavallaan vähän häiritsevää. Ylipainoa siis on jonku verran. Syön paljon hedelmiä ja vihanneksia joka päivä, karkkia yms. noin kerran viikossa.

Pelaan jääkiekkoa kolme kertaa viikossa ja kuten jo aikasemmin sanoin, kolme kertaa viikossa käyn salila. Yleensä hölkkään salile, joka on noin 1km päässä kotoa. Joten 2km tulee hölkättyä kolme kertaa viikossa.

Antakaa kommenttia, negatiivista tai positiivista, sillä ei niin väliä. Mieluiten kumpaaki.

Joitain numeroita:

Penkkipunnerrus: 85kg
Hauiskääntö: 50kg
Jalkaprässi: ~170kg

Olen enemmän keskittyny yläkropan treenaamiseen, jalkatreeni on jääny vähän vähemmälle.

Kannattaisko ottaa se jalkatreenikin mukaan ohjelmaan. Vois luulla että räjähtävä alakropan voima tois etua esim lätkän pelaamiseen? Kyykky ja MaVe ainakin mukaan.

Jos sen sun treeniohjelman on tehny ammattilaiskehonrakentaja, niin luulis et myös se tajuais painottaa myös jalkoja. Pistähän ohjelmas tänne ylös.

Ruokailuihin kannattaa myös kiinnittää huomiota.
Hedelmät ja vihannekset on hyvää safkaa, mutta syötkö tarpeeks proteiinia?

Kysymykseen mitä pitäisi treenata lisää on oikea vastaus että IHAN KAIKKEA. Ei tuossa kunnossa ja numeroilla ole mitään järkeä edes ajatella jotain muuta. Sitten taas toisaalta mikä helvetin ammattilaispodari se sellainen on joka ei jalkoja sisällytä ohjelmaan. Vois tuo sun pakaraongelmakin saada ratkaisunsa kun alkaisit kyykkäämään ja vetämään maasta.

Missä vaiheessa sanoin että en treenaa jalkoja ollenkaan?

Treenaan kyllä jalkoja, treeniohjelmaa tehdessä tämä kyseinen personal trainer kysy haluanko tehä paljon vai vähän jalkatreeniä, sanoin että painottaa enemmän yläkroppaa.

Laitan treeniohjelman myöhemmin ylös, pitää kiirehtiä kouluun.

Kiitos kritiikistä.

Ainiin, marde84, olen käyny salila vasta pari vuotta, välillä taukoja pitäen, "kehonrakennus" on vasta vaiheessa, kysyin vain neuvoa tulevaisuuden varalle. Ja nuo numerot oli vain kokonaiskuvan hahmottamisen helpottamista varten.

Ei mitenkään vittuluina, mutta eikö sinun kannattaisi kysyä sitlä personal trainerilta jos hän kerran asiansa hyvin osaa. Jos hän on tuntenut sinut pidempään niin hän paremmin voisi tietää.

Antakaa kommenttia, negatiivista tai positiivista, sillä ei niin väliä. Mieluiten kumpaaki.

Joitain numeroita:

Penkkipunnerrus: 85kg
Hauiskääntö: 50kg
Jalkaprässi: ~170kg

Olen enemmän keskittyny yläkropan treenaamiseen, jalkatreeni on jääny vähän vähemmälle.

Eikä edelleenkään minään vittuiluna, mutta jos hauiskääntöä pystyy tekeen 50 kg:llä ja ja penkaa vaan 85 kg, niin sanoisin, että jätä niitä haubereita vähän vähemmälle ja treenaa niiden sijasta vaikka leuanvetoa. Muutaman vuoden päästä voi nimittäin vähän kaduttaa jos hauis on 50 cm, mutta selästä ei ole tietoakaan. Näyttää tyhmältä mahdollisista lihasepätasapainosta johtuvista selkä-/niska-/nivelkivuista puhumattakaan.

Mutta edelleen sama mitä muutkin ovat täällä jo sanoneet: Ohjelma näkyviin, niin ois paljon enemmän pohjaa, minkä perusteella antaa sitä palautetta/kritiikkiä.

Minazki, mitä minun pitäis PT:ltä oikein sitte kysyä? Tämä ei sinun postista ilmennyt :)

Tässä olis nyt tämmönen pelkistetty viikon treeniohjelma:

Maanatai:

Rinta
Olkapäät
Pohkeet

Keskiviikko:

Ojentajat
Etureidet
Takareidet

Perjantai:

Selkä
Hauikset
Vatsa

Jokaisen lihakset treenaamiseen käytän 2-3 eri laitetta lihakset eri osien treenaamiseen.
Sen verran olen ohjelmaa muokannu, että vatsalihaksia teen joka salipäivänä.

Minusta otettiin mitat ku aloin tällä kyseisellä salila käymään, jos joku on niistä kiinnostunu, voin neki tänne laittaa.

Pari kommenttia.
Jos haluat kommenttia vartalon tuloksista, niin kannattaa pistää se kuva muusta kuin pelkästä ylävartalosta.
Älä mene sitä samaa tietä, mitä itsekin on tullut alussa mentyä, vaan keskity koko vartaloon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Otan tässä lisää kuvia kunhan kiireiltäni ehdin.

Nuista mitoista, ens maanantaina voin kysästä PT:ltä, vieläköhän mahtaa olla lappu tallessa.

Tässä pikkulisäys:

Kehon rasvaprosentti: 22%
Käytän powerballia päivittäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom