Kysymys

Laitoin eilen, omasta mielestäni suhteellisen hauskan, sähköposteissa kiertävän kevennyksen tuonne Yleiset keskustelunaiheet-palstalle (vai mikä lienee...?). En tiennyt, että kyseessä oli jo vanha juttu ja sain siitä jotain palautetta. Jäin miettimään Tomin palautetta siitä, että tuo osio ei ollut oikea oikea osio tällaiselle kevennykselle. Eli mikä osio tällä palstalla on oikea osio? Olen itse aika tuore kirjoittelija, enkä löytänyt parempaa.

Anonymity sanoi:
Jäin miettimään Tomin palautetta siitä, että tuo osio ei ollut oikea oikea osio tällaiselle kevennykselle. Eli mikä osio tällä palstalla on oikea osio? Olen itse aika tuore kirjoittelija, enkä löytänyt parempaa.

Yleisen keskustelun alafoorumi Netistä poimittua.

EDIT: Jiihaaaa, päihitin strutsin :rock: :D

Eipä tuosta kannata stressata, heität vaan juttus netistä löydettyä-osiolle :)

Me Wanhat ollaan jo kaikki nähty ;)

olisiko netistä poimittua ollut osuvampi osio?

Kun kuitenkin nämä samat vitsit on netissä kiertänyt jo vuodesta miekka ja kivi.

Joo, en stressaa! Haluan kuitenkin opetella tätä palstan tapakuttuuria... Vielä ei kaikki ole ihan hallinnassa... Yritän kovasti! :)

Tuo "Netistä poimittua"-osio löytyy ilmeisesti jostain tuolta sivulta ??? yleisistä keskusteluista...? Jos nyt ymmärsin asian oikein, niin aika kova homma, jos pitää käydä kaikki vanhatkin otsikot läpi, jos haluaa jotain kirjoittaa oikean otsikon alle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom