- Ikä
- 38
Elikkäs tärkeempi ensin: Mä venyttelin eilen ensimmäistä kertaa kunnolla, mutta en huomannu mitään kovin suurta vaikutusta. Katoin ohjeet exrx.net:istä. lämmittelin 10 minuuttia ennen venyttelyä. Tuli vaan mieleen, olinko venytyksessä liian vähän aikaa, muistaakseni pakkiksella sanottiin joskus että pitäs pitää venytystä yllä ainakin 20 sekuntia, että lihas venyy maksimipituuteensa. no mä olin venytyksessä n. 40 sekuntia. Niin että onko toi liian vähän aikaa? (Yritin etsiä searchilla ja faqista, en löytäny mitään)
Toinen kysymys onkin taas luokkaa hevevetin tyhmä, mutta kysyn silti. elikkä olis tarkotus mennä ottaan huomenna aivan helvetinmoiset kännit, ja sillonhan ei välttämättä tohon ruokapuoleen tuu hirveesti kinnitettyä huomiota. niin aattelin vaan sitä että alkoholissahan on tosi paljon energiaa, niin eikö hiilarit vois kännätessä periaatteessa jättää kokonaan pois ja yrittää huolehtia vaan pelkästä tarpeellisen määrän proteiinin saannista? Ei tulis niin paljon ylimääräsiä kaloreita, eikä kännäys haittais diettaamista niin paljon.
No olipas taas aikamoisia kysymyksiä, mutta kaipa joku näihinkin vastaa...
Toinen kysymys onkin taas luokkaa hevevetin tyhmä, mutta kysyn silti. elikkä olis tarkotus mennä ottaan huomenna aivan helvetinmoiset kännit, ja sillonhan ei välttämättä tohon ruokapuoleen tuu hirveesti kinnitettyä huomiota. niin aattelin vaan sitä että alkoholissahan on tosi paljon energiaa, niin eikö hiilarit vois kännätessä periaatteessa jättää kokonaan pois ja yrittää huolehtia vaan pelkästä tarpeellisen määrän proteiinin saannista? Ei tulis niin paljon ylimääräsiä kaloreita, eikä kännäys haittais diettaamista niin paljon.
No olipas taas aikamoisia kysymyksiä, mutta kaipa joku näihinkin vastaa...