Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liikkeessä ollaan etunoja asennossa käsipainot noin rintalihasten kohdalla lattiaa vasten, eli aika kapealla. Jalat kannattaa pitää leveällä lattiaa vasten jotta saa asennosta tukevan. Sitten siitä vaan vuoro käsin nostaa painon kohti mahaa. Sitten ottaa vaan niin isot kp.t, että jaksaa tehdä sen 8-15 toistoo. Saiko tosta nyt selvää? kannattaa kokeilla, ihan yksi parhaita liikkeitä vatsoille jos multa kysytään. En tiedä onko liikkeelle sen kummempaa nimeä. Tuo voimapyörä on todella hyvä liike myös ja jos normit polviltaan tehtävät ovat liian helppoja niin kokeile tehdä niin, että lähdet seisaaltaan rullaamaan. Siinä tarvii olla jo tosi rautanen kaveri, ite en pääse kyllä kun yhden. Ja se on kyllä aika koomisen näköstä. :DTarkoitatko kädet sivulla ja vetää itseään kohti...? En tajua
Liikkeessä ollaan etunoja asennossa käsipainot noin rintalihasten kohdalla lattiaa vasten, eli aika kapealla. Jalat kannattaa pitää leveällä lattiaa vasten jotta saa asennosta tukevan. Sitten siitä vaan vuoro käsin nostaa painon kohti mahaa. Sitten ottaa vaan niin isot kp.t, että jaksaa tehdä sen 8-15 toistoo. Saiko tosta nyt selvää? kannattaa kokeilla, ihan yksi parhaita liikkeitä vatsoille jos multa kysytään. En tiedä onko liikkeelle sen kummempaa nimeä. Tuo voimapyörä on todella hyvä liike myös ja jos normit polviltaan tehtävät ovat liian helppoja niin kokeile tehdä niin, että lähdet seisaaltaan rullaamaan. Siinä tarvii olla jo tosi rautanen kaveri, ite en pääse kyllä kun yhden. Ja se on kyllä aika koomisen näköstä. :D
Tarkotat varmaan tätä: Renegade row? (Tässä on tehty punnerrusvariaatiolla)
Juuri tuota tarkoitin. Itse vedän kyllä painot enemmän vatsaa kohti, että saa liikkeen paremmin kohdistettua nimenomaan vatsaan.
wtf?
mä oon varmaan vähän tyhmä, mutta miten se käsipainon vatsaa kohti vetäminen vaikuttaa vatsalihakseen?