Kysymys treeniohjelmastani...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomisa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä pulla miten siellä puuvillapelloilla, mutta jotenkin sain tuosta itse nelijakoisen...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aku-A sanoi:
En tiedä pulla miten siellä puuvillapelloilla, mutta jotenkin sain tuosta itse nelijakoisen...

HALUKKO TURPPA APINA?!1?!

Opettele laskemaan! Eka, yks, kaks ja kolme. sillon se on kolmijakoinen!

Ei maar, tuli tuossa miljoona muuta asiaa samalla aika tehdessani tehtya pieni virhe. No joo, tosiaan toi oli vaan mun oma jako ja ei siis kolmijakoinen. Kolmijakoiset sukkaa! ei sellasia! :)

Zone-sarja -42%
Pulla sanoi:
HALUKKO TURPPA APINA?!1?!

Opettele laskemaan! Eka, yks, kaks ja kolme. sillon se on kolmijakoinen!

Ei maar, tuli tuossa miljoona muuta asiaa samalla aika tehdessani tehtya pieni virhe. No joo, tosiaan toi oli vaan mun oma jako ja ei siis kolmijakoinen. Kolmijakoiset sukkaa! ei sellasia! :)

Jotenkin tuo sigu on usein aika kohdallaan sun viesteissä.

;)

patouski sanoi:
Näitä treeniohjelma-threadeja on joka lähtöön joten kysäisenpä vaikka täällä.

Mitä mieltä olette tästä kolmijakoisesta systeemistä?

Jalat/Vatsat
Selkä/Olkapäät
Rinta/Kädet

Joka toinen päivä on tarkoitus käydä vääntämässä.

Uutta ohjelmaa olen vanhan kaksijakoisen tilalle väsäilemässä ja tuo Rinta/Kädet samana päivänä vähän epäilyttää, mutta muuten näyttäisi kohtalaisen hyvälle.

Itellä on samanlainen ohjelma ja hyvin on mun kohalla ainakin toiminu. Sitte vielä potkunyrkkeily reenit päälle(2Xviikossa) eli jää 2 vapaa päivää. Hyvin jaksaa mutta valkku on alkanu varottelee ylikunnosta :D

Uutta ohjelmaahan tässä ollaan hakemassa ja olen nyt vähän kahden vaiheilla. Ruvetako tekemään kolmijakoisella joka toinen päivä vai pitäisikö koittaa tuota HST:tä. Kerkeäisi juuri hyvin ennen inttiä vetää yhden 8 viikon kierroksen HST:tä. En ole koskaan treenannut kolmijakoisella, joten en tiedä miten tämä soveltuu minulle. Tuon HST:n suhteen en uskoisi olevan ongelmia.

Suositut

Back
Ylös Bottom