kysymys rahkasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MeiZi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Elikkä kun ei tyhmissä kysymyksissä jakseltu vastata niin ehkäpä täällä.
Kun ehrmann-purkin nappaa kylmästä, on aine kerrostunut että itse rahka on alla normaalisti ja siihen päälle muodostuu sitä "vettä", jokainen rahkansa kylmänä syövä tietää kyllä. Niin mitä hittoa tämä neste on? Onko sen syömisellä tai syömättä jättämisellä jotain merkitystä? Ja tämä ei ole mikään hifistely-kysymys, mietiskelinpä tätä kun tapani mukaan taas kaasin ne viemäriin.

Mäkin kyllä olen kuullut että toi raejuustossa oleva neste olis heraa :D mutta tiedä nyt sitten. Jos ihan rehellisesti pitäisi sanoa niin sanoisin että se neste on ihan vaan vettä. No jos syöt sen niin et ainakaan voi hävitä mitään ;)

MeiZi sanoi:
Elikkä kun ei tyhmissä kysymyksissä jakseltu vastata niin ehkäpä täällä.
Kun ehrmann-purkin nappaa kylmästä, on aine kerrostunut että itse rahka on alla normaalisti ja siihen päälle muodostuu sitä "vettä", jokainen rahkansa kylmänä syövä tietää kyllä. Niin mitä hittoa tämä neste on? Onko sen syömisellä tai syömättä jättämisellä jotain merkitystä? Ja tämä ei ole mikään hifistely-kysymys, mietiskelinpä tätä kun tapani mukaan taas kaasin ne viemäriin.

Olen sitä mieltä, että se on vettä. Itse kaadan sen aina pois. Vaikka se olisi heraa, on sitä siinä sen verran vähän, että silti syötäväksi jää reilusti proteiinia, vaikka "hera" menisikin viemäriin. Uskon, että rahka tiivistyy purkissa seisoessaan, ja vesi erottuu siitä.

Kyllähän se tuntuu välilä vaihtelevan erittäin melko tavalla se notkeus. Fun-lightit kun lorauttaa sekaan niin jotenkin mielekkäämpää kaataa ne vedet siitä päältä vekka ettei ihan juoksevaa tule.

Vettä se todennäköisesti on, mutta samalla se menee alas kun rahkat tai raikut syö, eli en kaada sitäkään hukkaan.

Mä nyt melkein väittäsin että se on maitoheraa. Just piti ihan maistella sitä, ja maku on samankaltainen joskin miedompi kuin Molkosanin heraliemessä. Ja kun esim. pashasta (sis. rahkaa) valuttaa ne nesteet pois, niin maitoheralle se haisee. Eli hera pursuaa ulos noista maitovalmisteista joko mekaanisesti mut myös itsestään.

Ja eikös heraproteiini valmisteta osasta tuota maitoheraa? Joten tuon miedon liemen proteiinipitoisuuden luulisi olevan melko pieni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom