Kysymys pituuden suhteesta painoon

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jepjep.. no välipaloineen tuo 6 ateriaa täyttyykin, mutta pitänee vaan yrittää lisätä.. katsoisi vaikka lisää vielä tohon laatuun. välipaloilla menee yleensä reilusti etenkin maitotuotteita ja täysjyväleipää. perunaa tai riisiä ja lihaa mulla on useimmiten ruokalistalla, tietenkään salaatteja ym unohtamatta. rasvassa mä en säästele, mutta en nyt ihan silmittömästikkään käytä ettei tule kolesterolin kanssa ongelmaa, kun kananmuniakin menee viikossa helposti kuusi tai enemmän..

Juu, ois kyllä pitäny kattoo noi muutkin painot kun vaan penkin:david:

Ite en kerta oo oikeen ikinä penkkiä treenannu, niin on omasta mielestä suhteellisen kovat tulokset sunkin ikäselles :D

Mites kyykky? On yks parhaista massa liikkeistä ainakin omasta mielestäni (No joo joku tyrmää taas tän, mutta tää onkin mun oma mielipide :D) Joten kannattaa ottaa sekin mukaan jos et vielä tee.

Ite olen miettinyt samoja asioita kuin threadin aloittaja. Ite oon kauhee pätkä, ja oon miettinyt miten oma pituutta/painoa vois verrata esim vapaaottelijoiden mittoihin, jotka ovat minua yleensä pidempiä. Ihan vaan mielenkiinnosta.

Oma indexi on: 26.6 :)

Painoindeksin mukaan varmaan joka toinen punttaaja on ylipainoinen. Ei olisi belgialaisen matematistin pitänyt ryhtyä harrastamaan ihmisen biologiaa.

Toi painoindeksi heittää pitkät helpommin ylipainosiks, esim: 170 cm ja 73 kg painoindeksi 25.3 kun taas 190cm ja 93kg tulee painoindeksi 25.8, vaikka mielestäni kyseisessä tapauksessa 170cm kaveri olisi "läskimpi".

Ja toihan on suuri ero toi 0,5... Ja johtuu varmaa siitä, että noita 170/73 on enemmän ku noita 190/93...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom