Kysymys ohjelmasta..(siirretty 5x5-threadista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Havu-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
doodiii, tein sitten itse tämmösen ohjelman tolle ukolle:

MA ja TO: Rinta & Hauis

PP 2x6
Vino PP 2x8 + pumppi
Hauis KP istuen 3x10 / Hauis tangolla 4x12 (kovat sarjat, vuoroviikoin)
Punnerrukset leveä ote 2x15

KE ja LA: Olkapäät & Ojentajat
Pystypunnerrus seisten tangolla 3x8
Kapea PP 3x8
Dippi 3x12 (oma paino)
Vipunostot sivuille KP 3x12
Vipunostot eteen KP 3x12

Miltäs toi näyttää? Eli ikää olisi 46v, ja ei mitään mömmöjä vedä...

Ellei sun faijas ole pyörätuolissa, minne jalat on unohtunu? Puhumattakaan selästä?

Dippipunnerruksen lihavoin siksi, että saattaa olla riskaabeli liike tuon ikäiselle, jolla ei vanhaa taustaa punttien nostelusta. Joku taljapunnerrus saattaisi olla fiksumpi vaihtoehto, kun rinnalle tulee rasitusta jo kaksi kertaa viikossa muutenkin. Ehkä kannattaisi antaa isäukon ensin kokeilla ja sitten itse päättää, mitä on mielekästä tehdä (tai mitä ylipäänsä kykenee tekemään rikkomatta paikkoja)?

Hm, ok, ton dipin voisi siis vaihtaa johonkin muuhun ojentaja juttuun, tuleeko kenellekään mieleen mitään Girya -kuulalla tehtävää ojentajaliikettä?
Se olisi vielä, että onko tossa ihan liikaa olkäpäitä rasittavia liikkeita (liikaa punnerrusliikkeitä)?
Hän itse pyysi penkkiohjelmaa, mutta kai tohon voisi jotain jaloille ja selällekin keksiä, mutta esim. kyykkyä tehtäessä tulee tilaongelma. Lattia on jotain parkettia, meneeköhän toi paskaksi jos latoisi matot ja tyynyt painojen alle :O

Kiitos Marcukselle vastauksesta.

Tärkeimmät puuttuu :1:

Ei penkkiohjelma tarkoita sitä, että pelkkää penkkiä tai rintaa/ojentajia tehdään. Kuten jo monta kertaa edellä mainittu: Missä selkä, jalat ja vatsat!

doodiii, tein sitten itse tämmösen ohjelman tolle ukolle:

Miltäs toi näyttää?
Näyttää loistavalta tieltä failiin...

1) EI peräkkäisinä päivinä samoja lihasryhmiä(sun ohjelmassa ke ja to: ojentaja, etummainen hartialihas ja tissit)

2) Hauikselle liikaa sarjoja.

3) Missä selkä-, jalka- ja vatsaliikkeet ?

Tolla ei saa korkeintaan kuin paskan ryhdin aikaseks.

Back
Ylös Bottom