Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sammyx sanoi:Pakko olla yhteispaino myös tuossa penkissä. Talus kertoo sivuillaan pystyvänsä tekemään 100 kg tangolla penkissä kasin, joten camun pitäisi olla ihan älyttömän iso vetääkseen 40 kg käsipainoilla 15 toistoa.
Joo, tietysti. Tiedoksi kaikille, jotka ehtivät ihmetellä. Sama homma penkkipainon kanssa, eli yhteispainot merkitty. Anteeksi epäselvä ilmaisuni, mä en ole mikään kaappi eikä ole harjotuspainotkaan. ;)vilma-liina sanoi:Pakko ihan uteliaisuudesta kysäistä, että onko tuo 35kg tuossa olkapääpunerruksessa käsipainojen yhteispaino? Mä kyllä nimittäin pyörryn tänne ruudun ääreen, jos ei ole.![]()
Kokeilepa sisentäjälaitteella tehdä ennen kyykkäämistä kaksi tai jopa kolme sarjaa alkulämmittelyn yhteydessä. Rauhalliseen tahtiin, sivuille mahd. pitkälle venyttäen, keskellä puristaen, toistoja esim. 12-20 semmoisilla painoilla, millä pystyisi muutamia toistoja enemmänkin tekemään. Itellä on auttanut tuo. Meinasi taas alkusyksystä/loppukesästä olla nivuskipuja, mutta ei enää, kun kiinnitän sen alueen alkulämmittelyyn erityistä huomiota.Ironbutt sanoi:nivusongelmani
-hauiskäännöt istuen käsipainoilla 15kg (toistot 8-12)
-vipunostot sivulle 12kg (toistot 8-12)
N.O.Kummonen sanoi:Vilmis:
Kyllä sullakin ihan hyvät painot on käytössä. Etenkin nämä tuntuvat kovilta:
Mulla yleensä hauista käsipainoilla tehdessä käytössä 8-14 kilon käsipainot. Vipareissa riittää alle kympit. Toistoja teen molemmissa yleensä 15-20 /sarja, mutta en ihan loppuun asti.![]()
vilma-liina sanoi:-hauiskäännöt istuen käsipainoilla 15kg (toistot 8-12)
-vipunostot sivulle 12kg (toistot 8-12)