Kysymys Hulkille (ja muille) negatiivileuasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ngen
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miten selität sen, että selkä on kasvanut vaikka leuanveto ei ole kehittynyt 5 vuodessa? Onko sun tulokset kasvaneet jossain toisessa selkäliikkeessä?
En osaakaan selittää sitä, selkä on tosiaan kasvanut vaikka sekä leuanveto- että soututulokset ovat junnanneet ennallaan jo monta vuotta. Ainoastaan maastaveto on mennyt eteenpäin, mutta se onkin enemmän jalka- ja perseliike kuin selkäliike.
Toisaalta taisit tarkoittaa tuloksilla vain niitä lisäpainoja, etkä laskenut kehitykseksi kokonaiskuorman kasvua lisääntyneestä kehonpainosta johtuen? On sulla varmaan painoa tullut reippaasti lisää tuossa ajassa.
Ei ole paino keskimäärin lisääntynyt moneen vuoteen mihinkään, ainoastaan kehon koostumus on muuttunut. Eli paino seilasi 95 ja 105 kilon välillä jo 5-6 vuotta sitten, kuten se seilaa tänäänkin. Nyt olen vain huomattavasti tiiviimmässä kunnossa.

Onko sun tekniikka sitten muuttunut puhtaammaksi (=rasittavammaksi)? Tuli mieleen, että jos oot leuoissa tehnyt ennen enemmän rintalihaksilla eli olkapäät edessä ja nykyisin teet olkapäät takana ja rinta edessä. Vaikka eihän tuollainen paljoa selitä ellei ole kamalaa repimistä ennen ollut. :/ Ja ei se taida sulle erityinen ongelma ollakaan, kunhan selkä kasvaa. Mua ärsyttäis vaan suuresti.

Onko sun tekniikka sitten muuttunut puhtaammaksi (=rasittavammaksi)? Tuli mieleen, että jos oot leuoissa tehnyt ennen enemmän rintalihaksilla eli olkapäät edessä ja nykyisin teet olkapäät takana ja rinta edessä.
Itse asiassa tekniikka on nykyisin mielestäni vähemmän puhdas, kuin esim. muutama vuosi sitten. En vain ole jaksanut miettiä selän treenaamista paskaakaan moneen vuoteen, kun se ei ole meikäläisellä se kehittämistä vaativa heikoin osa-alue. Kunhan olen kerran viikkoon muutaman sarjan leukoja tehnyt, on selkä kehittynyt paremmin kuin esim. etureidet tai kädet, joihin olen panostanut aivan törkeästi jo yli 5 vuoden ajan. Genetiikka vain määrää todella paljon.

Tuli mieleen, että jos oot leuoissa tehnyt ennen enemmän rintalihaksilla eli olkapäät edessä ja nykyisin teet olkapäät takana ja rinta edessä.

Joo,toi on leuanvedossa tosi yleinen moka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom