Elikkä olen täysin uusi tällä foorumilla varsinkin treenaamisessa. Itse kysymys koskee seuraavaa. Olen työssä jossa työvuoroja on täysin epäsäännöllisesti, öisin ja päivisin, iltaisin ja aamuisin. En pysty aloittamaan kuntosalilla käymistä siten että teen ns. treeniohjelman ja käyn sen mukaan lenkillä ja treenaan salilla. Tarvitsen sellaisen ohjelman jota pystyn käyttämään aina kun käyn punttiksella. Eli kun käyn niin minulla on tietty ohjelma jota voi tietty sitten itse vähän muunnella aina ettei ala maistumaan puulta, mutta tarvitsen pohjan kaikelle, koska lähden täysin nollatilasta. Lenkillä osaan itsekkin käydä siihen en tarvitse neuvoja, mutta lähinnä sille miten ja mitä liikkeitä pitää ja kannattaa tehdä? Tarkoituksena on kasvattaa käden ja selän lihaksia. Eli saada vähän hauista isommaksi ja hartioita levämmäksi. Työssäni tarvitsen noita koska se on jo psykologinen etu sen lisäksi että saa pidettyä terveyttä yllä. En ole niinkään pitkä (175cm), joten leveyttä pitäisi saada treenaamalla, eikä niinkään istumalla sohvalla kaljaa kitaten.
Ikää on 20v ja nostan penkistä n. 65-70kg(arvio). Coopperissa juoksen 2200m ja painoa on 70kg. Näillä eväillä pitää siis lähteä liikenteeseen.
Neuvoja kaivataan. Aloitan treenaamisen ensi kuun alusta, joten tarvitsisi neuvoja aika pikaisesti että osaa lähteä liikenteeseen edes jonkun näköisin avuin..
Etukäteen kiittäen, Secu
Ikää on 20v ja nostan penkistä n. 65-70kg(arvio). Coopperissa juoksen 2200m ja painoa on 70kg. Näillä eväillä pitää siis lähteä liikenteeseen.
Neuvoja kaivataan. Aloitan treenaamisen ensi kuun alusta, joten tarvitsisi neuvoja aika pikaisesti että osaa lähteä liikenteeseen edes jonkun näköisin avuin..
Etukäteen kiittäen, Secu