kysymys. (edit: raskausarvista)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

kumipää

Banned
terve.

Mulle kävi jännä juttu, nostelin punttia vähän aikaa, ja olkapäihin tuli ns. raskausarpia.

Tämä olisi varmaan voinut kysyä vaikka jossakin demi-voorumissa, mutta kysyn täälä. Miten saan ne pois?? Arvet ovat todella törkeen näköset. :urjo:

Raskasarvethan ovat kivoja:D Lähtevät ne kuitenkin ajan myötä pois, mutta voihan niitä koittaa vaalennella esim. Avitcid nimisellä mömmöllö. Toi on reseptilääke eli sun tarttee käydä lekurilla. Ite sain terkkarilta vaikka eihän niiden pitäisi saada edes antaa reseptejä, vai?

Tosta on pari muutakin threadia eli söörtsiä kehiin jos jää epäselväksi.

Tuskin niitä mitenkään saa kokonaan pois muuten kuin leikkauspöydällä. Joku voide on olemassa millä niiitä saa ainaki häivytettyä (nimi ei muistu nyt mieleen). Eiköhän niitä raskausarpia oo kaikilla jotka vähänkään tosissaan treenaa joten mitä niistä välittämään. Mulla on molemmat hauikset yläosasta puoleen väliin sisäpuolelta punasta juovaa täynnä enkä tuosta oo yöuniani menettäny.

Edit: Sukulaku ehtiki ensin

Osta mielummin jotain rasvaista perusvoidetta mikä pitää ihon kimmoisana. esim orionin hydran. Toi avitcidi kuivattaa vaan ihon ja se repeilee entistä pahemmin. Tai näin ainakin mulla, kai meillä on erilainen iho kaikilla. Ajan kanssa ne myös vaalenee.

Mull on semmoset raskausarvet alaselässä näyttää kuin olisi ruoskalla ruoskittu..

BigBucks sanoi:
Mull on semmoset raskausarvet alaselässä näyttää kuin olisi ruoskalla ruoskittu..
Samoin, ilmeisesti? Siis ihan kuin puukolla ois viillelty koko alaselän leveydeltä muutama viilto. Tulleet jo muutama vuosi sitten. Mistä noita tossa iässä edes tulee tämmöselle kynikselle joka ei edes sillon treenannut?

iho ei pysy kasvun mukana niinhän se kait meni :S Jerkko kyl ne taitaa olla samanlaiset :P ei koskaa terkkari tahnaa antanu :S

Mulla on noita kanssa aika reilusti. Ajan mittaan ne tuntuvat haalistuvan. Kyykätessä tietyllä tangolla tulee muuten kivat vähän raskausarven näköiset tummanpunaiset mustelmat olkapäihin, ei hajuakaan miksi. :hyper: Nämä tosin häviävät muutamassa päivässä.

Kun noita raskausarpia itselle rupesi tulemaan reilummin alaruumiiseen, päätin poltella vähän ylimääräisiä pois. Nyt n. 5 kiloa kevyempänä vois varmaan ruveta suunnnitelemaan plussalle siirtymistä taas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mullahan noita riittää etenkin mahassa... No, painon tippumisen myötä ovat alkaneet haalistua. Ja kuntosaliharrastuksen myötä niitä on alkanut ilmestyä outoihin paikkoihin, kuten hauikseen. (En siis todella tiedä kumpi on muna, kumpi kana.)

Mies847 sanoi:
Tuskin niitä mitenkään saa kokonaan pois muuten kuin leikkauspöydällä. Joku voide on olemassa millä niiitä saa ainaki häivytettyä (nimi ei muistu nyt mieleen). Eiköhän niitä raskausarpia oo kaikilla jotka vähänkään tosissaan treenaa joten mitä niistä välittämään. Mulla on molemmat hauikset yläosasta puoleen väliin sisäpuolelta punasta juovaa täynnä enkä tuosta oo yöuniani menettäny.

Edit: Sukulaku ehtiki ensin

mulle ei ainakaan o tullut mihinkään raskausarpia vaikka reenaan ihan kiitettävästi kait sekin on aika yksilöllistä...??? :rolleyes:

mulla ei 2 vuoteen tullu ollenkaan mut sit kun paino nous 20 kiloa puolessa vuodessa kun muutti treenaustapaa voima painotteisemmaksi ja ravintopuoleen aloin kiinnittää kunnolla huomiota niin hauikset kauttaaltaan arvilla, samoten kainalot ja ojentajat ja rintalihaksiin alkaa leviämään, kokoajan pahenee.

törkeän näköisiähän ne on ja ainakin vähänkin jos jostain voiteesta on apua niin hetihän sellaista pitää saada

mulle tuli kasvuiässä ennen kun mitään ees treenasin niin alaselkään ja persieseen helvetisti raskausarpia. tosin venähdin pituutta sillon hetkessä ihan pirusti joten ei iho pysyny mukana. näytin muutaman vuoden tosi pahalle, aivan kuin olis ruoskittu. kaverit mm. intissä ollessa kyseli että "onko sulla dominoiva akka?" :hyper: hävetti pirusti silloin. useamman vuoden jälkeen mulla on enää vaaleat mutta syvät juovat samoissa paikoissa. minkäs teet? niiden kanssa oppii elämään. estetiikka kärsii muttei elämänlaatu.

Mullakin on aivan törkeet viirut alaselässä, tulleet jo muutama vuos sitten, ennen kuin olin aloitellut puntilla käynnin. Nyt kun massaa on tullut yli 10kg lisää niin alaselkään on tullu noita lisää, samoin sisäreisiin, vatsaan, haukkariin ja jopa kainaloon. Nuo on oikeesti tosi rasittavia ja hirveen näköisiä, joten kai se on pakko pitää taukoa massan keruusta.
Kai noihin pitäis jotain voidetta hankkia, että sais niitä himmeemmiksi. Mut nää jutut on kai aika yksilökohtaisia, että miten niitä raskausarpia tulee, pistää vaan vihaksi kun itelle noita siunaantuu enemmän kun ehtii laskea. :curs:

Mulla tuli kasvuiässä alaselkään raskausarpia ja nyt kunnolla treenatessa on tullu rintalihaksen ja etuolkapään väliin kanssa. Kesällähän ne vaalenee, kun saa aurinkoa, lähes olemattomiin. Joten ei muuta kuin kovaa treeniä, että pääsee biitsi-kuntoon ja sitten vaalentamaan raskausarpia! ;)

Joo, kyykätessä itselle ilmestynyt pakaroihin isoja viiruja, myös alaselässä on parit poikkijuovat, luultavasti vain kasvun johdosta. Turha niitä on liikaa murehtia, ainakin huomaa että on jätkä treenaillut ja kovaa! :whip:

Mulla kans hauiksissa , selässä., kylissä, rinnassa, epäkkäissä ja hartioissa..... Ikävän näkösiähän nuo on mut minkäs teet....

siitä just näkee et mies on kasvanu, vois olla ylpeitä niistä. mulla tulee vaan sellasta punasta pistettä mistä lähtee tollasii tosi lyhyitä:)

En minä ensin niistä välittänyt, mutta nyt kun on 5cm arvet olkapäissä, niin vähän tekisi mieli peitellä niitä. :whip: :whip:

Back
Ylös Bottom