Kysymyksiä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Teen uuden threadin koska en jaksa vastailla kolmeen eri stickyyn ja odottaa vastauksia elikkä:

Teen SS ja penkki ei kauheasti kulje täl hetkellä teen 3x5x45kg enkä ole onnistunu pitkää aikaa nostaa 47,5kg 5 kertaa, ruokapuoli on siihen nähden kunnossa että proteiinia saan reilusti (n. 3g x omapaino)
jotenka mitä apuliikkeitä voisin tehdä että penkki nousis kun esim. kyykyssä ja mavessa olen muutenkin paljon edellä ja ne menee hyvin, jopa 10 punnerrusta tuntuu rankalta joten jos niitä tekisin vaikka aina treenin jälkeen tai joka pv iltaisin tjsp.? dippejä en saa montaa enkä leukoja joten niistä ei ole apua

Kannattaako kyykyssä mennä ihan alas kyykkyyn vai n. 90 asteen kulmaan niinkuin suurin osa tekee mitä olen katellut salilla?

Ja välipäivinä kun kulutus on jotain 1700-1800kcal about niin miten te sijoittaisitte seuraavanlaisen ruokavalion, klo 8-2 ei oo kauheest mahist syyä muutaku jotai taskuu tungettavaa esim. pähkinöitä

klo 7:
2 kananmunaa
250g maitorahkaa
40g kaurahiutaleita
200g kevytmaitoa
1 banaani

600kcal 52/65/10

klo 12:

50g cashewpähkinöitä

280kcal 8,5/15/23

klo 3:

200g broilerin suikaleita

243kcal 43/0/8

klo 21: 150g tonnikalaa

230kcal 35/0/5

yhteensä: n. 1400kcal 140/80/50

aamupala en pysty oikee palotettelee ku vedän ton pirtelönä mut voisin toki jättää siit esim. kaurahiutaleet pois ja sit syödä vaik tos 6. aikaa toiset 50g pähkinöitä ku tossa aika iso väli 15-21 ilma mitää safkaa mut dietil mennää kuiteki

Teen uuden threadin koska en jaksa vastailla kolmeen eri stickyyn ja odottaa vastauksia elikkä:

Teen SS ja penkki ei kauheasti kulje täl hetkellä teen 3x5x45kg enkä ole onnistunu pitkää aikaa nostaa 47,5kg 5 kertaa, ruokapuoli on siihen nähden kunnossa että proteiinia saan reilusti (n. 3g x omapaino)
jotenka mitä apuliikkeitä voisin tehdä että penkki nousis kun esim. kyykyssä ja mavessa olen muutenkin paljon edellä ja ne menee hyvin, jopa 10 punnerrusta tuntuu rankalta joten jos niitä tekisin vaikka aina treenin jälkeen tai joka pv iltaisin tjsp.? dippejä en saa montaa enkä leukoja joten niistä ei ole apua

Kannattaako kyykyssä mennä ihan alas kyykkyyn vai n. 90 asteen kulmaan niinkuin suurin osa tekee mitä olen katellut salilla?

Ja välipäivinä kun kulutus on jotain 1700-1800kcal about niin miten te sijoittaisitte seuraavanlaisen ruokavalion, klo 8-2 ei oo kauheest mahist syyä muutaku jotai taskuu tungettavaa esim. pähkinöitä

klo 7:
2 kananmunaa
250g maitorahkaa
40g kaurahiutaleita
200g kevytmaitoa
1 banaani

600kcal 52/65/10

klo 12:

50g cashewpähkinöitä

280kcal 8,5/15/23

klo 3:

200g broilerin suikaleita

243kcal 43/0/8

klo 21: 150g tonnikalaa

230kcal 35/0/5

yhteensä: n. 1400kcal 140/80/50

aamupala en pysty oikee palotettelee ku vedän ton pirtelönä mut voisin toki jättää siit esim. kaurahiutaleet pois ja sit syödä vaik tos 6. aikaa toiset 50g pähkinöitä ku tossa aika iso väli 15-21 ilma mitää safkaa mut dietil mennää kuiteki

Minkäs kokone kaveri sie oot?

Kyykyn kanssa semmonen juttu että ei ole mitään maagista rajaa miten syvälle pitäisi kyykätä, kyykkäät niin syvälle kuin liikkuvuus sallii ja tuntuu hyvältä.
Liikkuvuus paranee parhaiten kyykkäämällä syvälle, itse teen alkulämmittelyn yhteydessä venyjä ja foam rollit jaloille niin pääsen syvälle.

Ei kai ne tulokset nouse jos olet jo jonkun aikaa hinkannut ja miinus kaloreilla menet -> lisää ruokaa koneeseen(tuskin kannattaa diettailla.)

Paino, pituus?

Turha edes kysellä painoa ja pituutta koska tuossa sun ruokavaliossa on ihan liian vähän kaloreita. Ja kun ei energiaa tule ni eihän ne lihakset saati sitten tulokset kasva, vaikka miten ois proteiinia tarpeeks. Lisää reilusti hiilareita ainakin tuohon!

Edit: Miks et kerkee muka päivällä syömään paremmin? Ja vaikkei lämmintä safkaa ole mahollisuus vetää ni ota ainakin hedelmiä tonne pähkinöiden kaveriks. Ja jos ei kavereiden kommentit haittaa ni ruokatermoksessa pysyy lämmin safka hyvin tuonne klo12 asti kuumana kun aamulla mikrossa lämmität...

Mulla kanssa penkki jumitti paikoilleen. Jostain syystä muutama toisto meni hyvin, ja sen jälkeen tuntui että tuli totaali kuolema, vasen käsi & olkapää muljahteli jotenkin ja tanko tuli vauhdilla takaisin rintaan.

Tähän autto ottaa reippaasti takapakkia, pudottaa painoa, lisätä toistoa ja keskittyä hitaaseen painon laskuun. Samalla otin penkin rinnalle vinopenan.

Tosin, itse teen pakon sanelemana penat smithissä, joka ei oikeen ikinä runtunut sopivan itselle, joten voi toi oma junnauskin johtua siitä.

lisää ruokaa poka! Tuo klo12 cashewpähkinä-lounaan voisit korvata kunnon aterialla ja lisätä sen vaikka välipalaksi, kuten myös päivälliseen voisit lisätä hiilaria. Tonnikala-iltapalan kylkeen vaikka jotain rehuja ja leipä kenties.

Miksei ole mahdollisuutta syödä kunnolla 8-14? Jos olet tuolloin esim. koulussa niin kyllähän siellä murua rinnan alle pitäis saada veronmaksajien piikkiin.

Hiilihydraattia sulla tulee koko päivässä melkeen yhtä paljon ku mulle tulee aamupalalla+välipalalla ennen lounasta, joka on yks banaani. Proteiinia riittää, että syöt 2g/painokilo. Lisää hiilihydraatteja ihan reilusti vaan ruokavalioos. Pastaa/riisiä broilerin kanssa. Syö salaattia kans. Rasvaakin voisit syödä vähän enemmän(?). 1g/painokilo rasvaa päivässä on hyvä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos nimimerkin luku on syntymävuosi, niin kysyn miksi 15-vuotias on "dieetillä"? Varsinkin kun tuosta "3g prodea per painokilo" (140g) voidaan laskea painoksesi alle 50 kiloa.
Kasvuiässä ei pidä elää alikaloreilla ettei pituuskasvu (ja se haluamasi lihaskasvu) häiriinny.

Kyykky tulee vetää suurin piirtein niin, että jalkasi muodostavat ikäänkuin z-kirjaimen eli reitesi on vaakatasossa ja perse takana. Jos tähän ei pysty, niin pitää harjoitella kyykkytekniikka uusiksi. Joillakin riittää vielä liikkuvuus vieläkin alemmas - väkisin sinne ei kuitenkaan kannata itseään vääntää, etenkään itselle liian isoilla painoilla. Alas asti menevä kyykky on kuitenkin täysin normaalin ihmisen liikerajojen sisällä, mutta saattaa vaatia ylimääräistä kehonhallinnan harjoittelua ja monen kammoksumaa venyttelyä.

90-asteen polvikulma on lähinnä niiaus/pyllistys, jossa lihakset aktivoituvat hyvin rajatusti.

Jos nimimerkin luku on syntymävuosi, niin kysyn miksi 15-vuotias on "dieetillä"? Varsinkin kun tuosta "3g prodea per painokilo" (140g) voidaan laskea painoksesi alle 50 kiloa.
Kasvuiässä ei pidä elää alikaloreilla ettei pituuskasvu (ja se haluamasi lihaskasvu) häiriinny.

Dietti tälle henkilölle ei ole mikään hyvä vaihtoehto, mutta turhaan kuitenkaan yleistät ettei 15-vuotiaat voisi olla dietillä.
T: 85kg-->110kg-->104kg(vielä laskee)/192cm 15v

Kyykystä.. Itsellä alkoi jalat kunnolla turpoamaan kun kyykkäsin syvälle, eli itse en ainakaan saanut samankaltaista kehitystä 90-asteen "kyykyillä" kuin syvillä kyykyillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom