Kysymyksiä ruuasta ja treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xewie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KSENA sanoi:
Timba ookko kokeillu sillein, että ainoastaan kyynerpäillä liikutat tota peck deckkiä? eikä kämmenpohjilla kuten monet tekee. mulla ainakin sillon ottaa rintoihin nin jumalattomasti :D
Tuo kyllä auttaa tuntuman saamisessa, mutta ei muuta liikettä sen kummemmin. Mielestäni ainoa järkevä tapa tehdä PeckDeckiä on muuttaa se "power-fly" liikkeeksi, eli saman tyyliseksi kuin käsipainoilla tehtävä. Tämä vaatii kunnon asennon ottamista laitteessa. Näin tehtynä olkapäät pysyvät paikallaa ja saadaan loistava venytys rinnalle ja voidaan käyttää isojakin painoja. Laitan tästä videon viimeistään parin viikon sisään.

KSENA sanoi:
Timba ookko kokeillu sillein, että ainoastaan kyynerpäillä liikutat tota peck deckkiä? eikä kämmenpohjilla kuten monet tekee. mulla ainakin sillon ottaa rintoihin nin jumalattomasti :D

Olen ja se vasta syvältä onkin. :D

No enpä mä nyt sitä peck-deckiä mitenkään kaipaa, mutta toki hyviä vinkkejä vastaan otan, jos vaikka Toolate jotain videonpätkää laittaisi.

KSENA sanoi:
eiks pähkinöillä voi korvata öljyä jonkun verran?

Kyllähän sitä luulisi että voi. Minä ainakin melko usein lisään rasvaa ruokavalioon suolapähkinöillä (Ei kyllä ole aitoja pähkinöitä), manteleilla ja pistaaseilla. Saa paljno hyviä rasvoja, proteiineja ja mycket av hivenaineita. Hiilarimäärät vaihtelee pähkinöissä myös melko paljon. Suolapähkinöissä on 16g hh, manteilessa vähän, pistaaseissa melko paljon ja cashewpähkinöissä niitä taitaa olla jo yli 20.

Paljonkos se pelkkä tanko painaa esim. penkissä? 5 kiloo? Onko eroja? Entäs se mutkahärväke jota käytetään siinn Scott penkis?

Hyvää joulua kanssakehostelijat!

=]

Tankoi o aika paljo erilaisia. Eripitusia on paljon. Normaali penkki tanko painaa 20kg. Jotku kyykky tangot 25kg toiset 20kg. Scott-penkissä oleva mutkatanko painaa 8kg. Sit on olemassa toinen tommonen jossa on myös ne "ympyrät" käyrien kohdalla joka painaa 11kg.

Kannattaa vakiinnuttaa esim. penkissä joku tietty ote kun teet normaalia penkkiä esim. pikkurillit niille "merkeille" koska eripitusilla tangoilla voi hämätä mistä kohtaa ottaa kiinni muuten.

Meilhän on salilla vaaka. Mää kiikutan sen toiseen päähän huonetta ja mittaan oman painon ilman tankoa ja tangon kanssa. Saan tarkan painon. =]

Moon nero.... not. xD

Xewie sanoi:
Meilhän on salilla vaaka. Mää kiikutan sen toiseen päähän huonetta ja mittaan oman painon ilman tankoa ja tangon kanssa. Saan tarkan painon. =]

Moon nero.... not. xD

toimii myös esim jalkaprässin kelkan painonmittaukseen, kunhan kerrot vaan erotuksen 2:lla

Xewie sanoi:
Paljonkos se pelkkä tanko painaa esim. penkissä? 5 kiloo? Onko eroja? Entäs se mutkahärväke jota käytetään siinn Scott penkis?

Hyvää joulua kanssakehostelijat!

=]

Usein se on lukkojen kanssa 10 kiloa, eli ilman lukkkoja 7,5 kg, tällaisiin olen useaasti törmännyt ja ei varmaan kauksi tuosta heitä muutkaan mutkatangot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Arska__ sanoi:
bulk=dietin vastakohta, bulk, syödään enemmän kuin kulutetaan ja lisätään painoa.

mistä saan tietää paljonko kulutan :P?

kulutuslaskuri

Xewie sanoi:
Miks kahdella?

koska jos prässi on 45asteen kulmassa niin teet vain puolet siitä duunista mitä tekisit jos painot liikkuisivat suoraan maasta ylöspäin, vaaka ei tiedä tätä seikkaa, siksi kerrot 2:lla (oletus että prässin kelkka liikkuu 45asteen kulmassa maan suhteen)

Back
Ylös Bottom