Täällä edelleen siis suurin osa porukasta väittää, että tuo pään pamauttaminen seinään seurauksena aivotärähdys on oikeutettua käytöstä, kun ei muuten pärjää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä edelleen siis suurin osa porukasta väittää, että tuo pään pamauttaminen seinään seurauksena aivotärähdys on oikeutettua käytöstä, kun ei muuten pärjää?
Sitä saa mitä tilaa
Ei. Mutta täällä ilmeisesti joillekkin on ok että vedetään jossain huoltsikalla omaa kaljaa ja kun paikan edustaja pyytää poistumaan niin hyökätään tämän kimppuun. Kaksi väärää ei tee yhtä oikeaa. Mutta vartija ei olisi varmaan päätä tullut seinään lyömään ellei joku muu olisi aloittanut ensin.
Jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä. Kontrolli hommissa kun ei tarvitse olla reilu millään muotoa. Voidaan käyttää voimankäyttövälineitä esim pamppua, teleskooppia tai kaasua. Tai sitten ihan vaan sitä ylivoimaa. Kysehän ei ole mistääm miehisyyden mittelöistä, että kuka on se kukkulan kuningas. Asiakkaalle ja työnsuorittajalle aiheutuu tod näk vähemmän vahinkoa kun käytetään noita edellä mainittuja apuja.Pointtina oli vain se, että mimmoisia vinkuheiniä nuo jotkut lopulta on. Mikäli kaverini olisikin ollut vielä isompi niin olisi lopputulos ollut rumaa jälkeä.
En tarkottanukkaan sitä enkä todellakaan puolustele huoltsikalla omia kaljoja juonutta tyyppiä. Mutta jos vartijan avut ovat siinä, että ensin kun on ottanut asiakkaalta pataan, niin tämän lähdettyä ja selkänsä käännettyä tullaan ja vedetään raukkamaisesti päätä seinään jossa oikeasti olisi voinut käydä pahastikkin, nii tässä vaiheessa kannattaisi vakavasti suunnitella alan vaihtoa.
Pahasti olisi voinut käydä jo siinä kun kaverisi ei uskonut rikottuaan sääntöjä. Aina kun menee painiksi niin voi käydä jotain, kuten sanoin kaksi väärää ei tee yhtä oikeaa. Joku siinä nyt on että kaikki vika pitää kasata vartijan syliin, vielä niin paljon että tulet siitä järkkärithreadiin vatvomaan. Sano sille kaverilles et imee sykkivää jos ei osaa muuten käyttäytyä, kuulostaa idiootilta. Vartijaan en jaksa niin paljon ottaa kantaa, en tiedä siitä hommasta juurikaan mitään, kokemukset rajoittuu niihin kärryjen työntäjiin prismoissa.
A: kyseinen henkilö ei ollut kaverini, enkä tunne sen koommin tapausta, B: en aloittanut tätä vatvomista vaan kunhan totesin, että olis varmaan vartijan kannattanu käyttää jotain muuta voimakeinoa, C: olen vain poke, joten en tunne vartijoiden käyttäytymistä moisissa tilanteissa. Itse olisin kuitenkin toiminut toisin.
Pointtina oli edelleenkin se, että millaisia vinkuheiniä jotkut lopulta ovat. Moniin ammatteihin kuitenkin lopulta nykyään on rajoitukset, joten ihme ettei vielä ainakaan vartijoille.
Mulla hävis kanssa tuo luulo että fysiikalla pärjää kun ekan kerran menin 120 kiloisena 200 kg penkkikunnossa painisalille ja 60 kilonen kaveri kuristi mut minuutin aikana kahdesti ;)Jos tällä vinkuheinällä jotenkin viittaat vartijan fyysisiinominaisuuksiin, niin olen itse työskennellyt vuosien varrella sellaisten vinkuheinien kanssa, jotka ovat vieneet painissa isojakin ukkoja ihan 6-0. Ei se fyysinen koko tee kenestäkään hyvää tai huonoa tekijää.
Pitäskö sun mielestä olla penkki 100kg ja gaspin vaatteet ennen kuin voi olla vartija tai järkkäri?
Jos tällä vinkuheinällä jotenkin viittaat vartijan fyysisiinominaisuuksiin, niin olen itse työskennellyt vuosien varrella sellaisten vinkuheinien kanssa, jotka ovat vieneet painissa isojakin ukkoja ihan 6-0. Ei se fyysinen koko tee kenestäkään hyvää tai huonoa tekijää.
Pitäskö sun mielestä olla penkki 100kg ja gaspin vaatteet ennen kuin voi olla vartija tai järkkäri?
Eli vaikka 18-vuotias poika, saati tyttö voidaan palkata vartijaksi? Tai vaikka joku peruskoululainen kesätöihin. Vaaditaan lääkäriksikin biologian, fysiikan, kemian ja matematiikan täydellistä osaamista, vaikka henkilö voisi silti muutenkin olla pätevä kyseiseen ammattiin. Samoin poliiseillekkin on omat fyysiset testinsä. Kuitenkin kyseisillä asioilla pelataan varman päälle, miksi ottaa turhia riskejä?
Eli vaikka 18-vuotias poika, saati tyttö voidaan palkata vartijaksi? Tai vaikka joku peruskoululainen kesätöihin. Vaaditaan lääkäriksikin biologian, fysiikan, kemian ja matematiikan täydellistä osaamista, vaikka henkilö voisi silti muutenkin olla pätevä kyseiseen ammattiin. Samoin poliiseillekkin on omat fyysiset testinsä. Kuitenkin kyseisillä asioilla pelataan varman päälle, miksi ottaa turhia riskejä?
On turvallisuusalalla päteviä naisiakin töissä, mutta sanoohan sen nyt järkikin etteivät naiset nyt ole yhtä fyysisiä kuin miehet esim voimankäyttötilanteissa.
Ja ihan vinkkinä että eikö vartijan hommiin vaadita 18vuoden ikä?
On turvallisuusalalla päteviä naisiakin töissä, mutta sanoohan sen nyt järkikin etteivät naiset nyt ole yhtä fyysisiä kuin miehet esim voimankäyttötilanteissa.
Mitä laittaisit vartija-korttien testeihin esim fyysisiksi testeiksi?