Kysymyksiä pokeille

Kyllähän tota 17-kesäsen tuli noissa ravattua melkein kerran viikkoon. Ekan kerran taisin olla 16 kesäsenä ja sillon hain koko kevään myös ahkerasti kaljaa kaupasta kerran viikkoon, aina samat vaatteet päällä:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei voiks mäkin ilmoittautua? Mäkin olen käynyt alaikäisenä baarissa. Aloitin myös mopolla ajamisen 7-vuotiaana ja lopetin kun täytin 15 vuotta. Sit mä olen katsonut k-18 leffoja alaikäisenä.

Eikä mulla ole koskaan ollut edes pulisonkeja ja olen pukeutunut kuin muutkin ikäiseni.

olipas tyylikkäästi hoidettu tilanne :thumbs:
Jos kaveri on niin naamat et pitää heittää ulos niin ei kauheen kirkas lamppu tarvii olla et ymmärtää että ei se ainakaan murjomalla siitä selviä.

Mitäköhän pahaa Turussa pitää tehdä, että ansaitsee tuollaisen ulosheiton? Varsinaiset työn sankarit ovella, ei helevetti. :D Melkein yhtä hyvä pätkä kuin se Helsingin Onnelan edustan joukkotappelu poket vs. asiakkaat.

Tuon kunniaksi pitäisi palauttaa vanha sigu "paskasakki pois kontrolliammateista" tjsp.

Tollanen löyty:

ILTALEHTI
Asiakas ampui kohti ravintolan järjestysmiestä
27.10.2007 09:50, päivitetty 27.10. 10:41

"Mies ampui kohti ravintolan järjestyksenvalvojaa ja uhkaili poliiseja Turussa lauantain vastaisena yönä. Ampujaa epäillään kahdesta murhan sekä yhdestä tapon yrityksestä.

Kaksi miestä oli mennyt Yliopistonkadulla sijaitsevaan ravintolaan kello kolmen jälkeen. Vuonna 1980 syntynyt mies nosti käsiaseen kohti järjestyksenvalvojaa ja ampui käsirysyn jälkeen tätä kohti. Laukaus oli vähällä osua.

Ampuja lähti ulos ja uhkaili matkalla sivullista jalankulkijaa. Paikalle hälytetyt poliisit kohtasivat miehen Yliopistonkadun ja Puolalankadun risteyksessä. Mies uhkaili neljää poliisia aseellaan, mutta irti laskettu poliisikoira kaatoi ja taltutti ampujan.

Rikosylikonstaapeli Pertti Mustonen Turun poliisista kertoo, että epäilty oli aikaisemmin saanut porttikiellon ravintolaan, jossa välikohtaus tapahtui. Miehellä on aikaisempaa väkivaltataustaa. Hän ei ole turkulainen, mutta oleskelee paljon kaupungissa.

Miehen vangitsemisesta päätetään ensi viikolla. Rikosilmoitus on tehty tässä vaiheessa murhien ja tapon yrityksestä, mutta Mustosen mukaan rikosnimikkeet voivat vielä muuttua.

Kyllä tämä on eri juttu mielestäni. Forte ei ole YO-kadulla, ja olen melko varma, että henki siinä lähti.

Edit: Jaa, Kontrollin foorumin mukaan tuokin jupakka on kyllä Forten edessä silti tapahtunut.

E2: Tai Onnelan edessä...

E3: Juu, löytyi sieltä lehtijuttu, jonka mukaan tapaus sattui Kristiinankadulla/Fortessa.

E4: Ei siellä Fortessa vissiin kukaan olekaan kuollut.

Juu aivan Kristiinankatu kahdeksaisessahan Forte majailee. Sit taas löyty tollanen;

Portsaria kohti ampunut vangittiin Turussa

29.10.2007 17:11

Ampuja oli uhkaillut aseellaan myös poliiseja.

Turun käräjäoikeus vangitsi maanantaina miehen, joka ampui viikonloppuna kohti yökerhon ovimiestä. Laukaus meni ohi, ja paikalta poistuessaan ampuja uhkaili sivullisia. Hän uhkaili aseellaan myös poliiseja, kunnes poliisikoira kaatoi miehen.

Välikohtaus sattui Turun keskustassa lauantain vastaisena yönä kello 3.15. Yökerho on Kristiinankadulla, ja poliisi sai miehen kiinni Yliopistonkadun ja Puolalankadun kulmassa.

Poliisi pyytää silminnäkijöiltä yhteydenottoa numeroon 071 8746 805.

STT

eikös tässä videossa esiintyvä kaveri ollut kuitenki se joka oli hukannut narikkalappunsa?

Töihin tuli eilen "uhkauskirje"

Liitteet

• kirjek01.JPG
    kirjek01.JPG
    69,8 KB · Katsottu: 1 159
  • kirjek02.JPG
    kirjek02.JPG
    36,2 KB · Katsottu: 904
  • kirje01.JPG
    kirje01.JPG
    140,1 KB · Katsottu: 1 246
  • kirje02.JPG
    kirje02.JPG
    63,9 KB · Katsottu: 1 136
Minkälaiset työllistymismahdollisuudet on Helsingissä opiskelijalle keikkaduunina. Jos nyt sattuu käymään niin iloisesti, että pääsen kouluun Helsinkiin ja hankin JV-kortin, niin kiinnostaisi noi poken hommat suuresti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom