Nyt on mietityttänyt pari asiaa:
EDIT:
Tähänkin vielä lisää että eikö just lihakset kasva sen takia koska keho yrittää kaikin keinoin tottua uuteen ärsytykseen (esim. normaalisti 2 x salikäynti per. viikko) mutta eikös 24/7 kaava sitten pelitä yhtään tämän suhteen, siis .. mitä tässä muka voi tapahtua, enpä usko että lihakset pienenisikään tai heikkenisi tämän takia jos vain vetää tarpeeksi ruokaa.
Näes itseä ihmetyttää kun olen minun kohdalla huomannut että lihakset kasvaa ja vahvenee paljo paremmin jos hakkaan painoja joka päivä ja sitten pidän lepopäivän kun siltä aina tuntuu jonkun treeniohjelman sijaan.
Enkä tarkoita lähes aerobistyylistä pienillä painoilla leikkimistä vaan 80-100% makseilla puuhausta.
EDIT: Ja en myöskään tarkoita että menisi totaalisesti ylikunnon puolelle vain pysyisi siinä rajalla.
- Jos runkkaa maksimipainoja, esimerkiksi hauisliikettä joka päivä puhkiin menemiseen saakka kahdesti päivässä kuukausien verran niin mitä tapahtuu fyysisesti lihaksen koolle, voimalle yms. ja miksi ja miten. (Tottakait ei saa niin paljoa silloin punttia nostettua kun tommoista tekis viikon ja sitten koittaisi maksimia mutta jos tuota tekisi ja sitten olisi lepokuukausi niin mikä olisi tulos?)
Lähinnä tuohan on kysymys Conan-barbaari efektiin eli miksei tule kymmenen vuoden 24/7 raatamisen jälkeen jumalattomat lihakset jos kerta lihakset vaatisivat paljon ravintoa ja vielä enemmän lepoa. - Mistä tietää että lihasten kudos hajoaa treenin aikana?
Esim. jotain yleensä tapahtuu kuten lihasten jäykkyys treenin jälkeen, lihakset tuntuu pullottavan ja jäykimmiltä ja suuremmilta treenin jälkeen ja huomispäivän arkuus venyttelyn suhteen .. Mutta mikä viittaa lihasten koon ja voiman kasvamiseen?
EDIT:
Tähänkin vielä lisää että eikö just lihakset kasva sen takia koska keho yrittää kaikin keinoin tottua uuteen ärsytykseen (esim. normaalisti 2 x salikäynti per. viikko) mutta eikös 24/7 kaava sitten pelitä yhtään tämän suhteen, siis .. mitä tässä muka voi tapahtua, enpä usko että lihakset pienenisikään tai heikkenisi tämän takia jos vain vetää tarpeeksi ruokaa.
Näes itseä ihmetyttää kun olen minun kohdalla huomannut että lihakset kasvaa ja vahvenee paljo paremmin jos hakkaan painoja joka päivä ja sitten pidän lepopäivän kun siltä aina tuntuu jonkun treeniohjelman sijaan.
Enkä tarkoita lähes aerobistyylistä pienillä painoilla leikkimistä vaan 80-100% makseilla puuhausta.
EDIT: Ja en myöskään tarkoita että menisi totaalisesti ylikunnon puolelle vain pysyisi siinä rajalla.