Sonder
Banned
rahvas sanoi:Pärjääkö aikuinen kissa ilmeisesti isolle kyylle ?
Olen nähnyt tapauksen, jossa pienehkö tai korkeintaan keskikokoinen leikattu uroskissa tappoi täysikasvuisen kyyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rahvas sanoi:Pärjääkö aikuinen kissa ilmeisesti isolle kyylle ?
4-vuotias, keskikokoinen naaraskissani on tappanut ainakin 7 kyykäärmettä. Tässä se herkuttelee yhdellä saaliillaan. Yleensä se syö kyitä molemmista päistä vähäisen.Sonder sanoi:Olen nähnyt tapauksen, jossa pienehkö tai korkeintaan keskikokoinen leikattu uroskissa tappoi täysikasvuisen kyyn.
Karoliina100 sanoi:4-vuotias, keskikokoinen naaraskissani on tappanut ainakin 7 kyykäärmettä. Tässä se herkuttelee yhdellä saaliillaan. Yleensä se syö kyitä molemmista päistä vähäisen.
Koukkari sanoi:Toivotaan ainakin että se olisi kyy. Rantakäärmeen korvaushinta valtiolle on 252?.
Kuva on otettu kivikkoisessa paikassa, jossa kyitä näkee usein. Rantakäärmettä en tiedä kenenkään koskaan seudulla nähneen, mutta kai niitäkin siellä voi olla. En erityisemmin ole ilahtunut kissojen kyiden saalistamisesta, koska kahta aiemmin elänyttä kissaamme ja yhtä koiraamme kyy on purrut ja kaikki olivat pari päivää hyvin heikossa kunnossa sen jälkeen.IronMind sanoi:Eik toi ole ihan tavallinen rantakäärme, eikä kyy?
IronMind sanoi:Eik toi ole ihan tavallinen rantakäärme, eikä kyy?
rahvas sanoi:Muistaakseni käärmeen saa tappaa jos se tulee asuin talon pihaan. No oli kuinka oli tapoin viimmeviikolla ensimmäisen kerran käärmeen.
ZweCCo sanoi:Musta toi on kyy mutta se on vaan selällään. Ainakin näyttäis ihan kyyn mahapuolelta tuo.
Ja mitä sitten tuohon rantakäärmeen korvaukseen valtiolle tulee niin kai kyylläkin on oma hintansa mikä on korvattava? Nimittäin kyykin on rauhoitettu tietääkseni ja kaikilla rauhoitetuilla lajeilla kai on hinta? Tuskin ne vaan mitään korvauksia vaatii jos kissa syö niitä elukoita eikä niitä kyseinen henkilö itse tapa.