kysyisin vähän palautusjuomista..

kaupasta kun hommaa palautusjuomia (salitreeniin) niin kannattaako ostaa valmis seos kuten muscle+ ym.
vai kannattaako ne tehdä itse ostamalla protskut ja hiilarit erikseen..? jos ostaa erikseen niin kannattaako sekoittaa eri proteiineja ja hiilareita yhteen kuten hera80, maito90 ja malto6... vai pelkästään vaikka american pro whey + malto6...

pliis jotkut vähän kokeneemmat vastatkaa ja neuvokaa mua.... :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valmiit sekoitukset:
o Ei tarvitse itse sekoitella mitään.
o Valmiista sekoituksista löytyy hyviä makuja herkkuperseille.
o Maksavat enemmän.
o Usein joutuu kuitenkin sekoittelemaan mukaan jotain, jotta saa proteiini-hiilari suhteen mieleisekseen.

Omat sekoitukset:
o Saat hiilari-proteiinisuhteeksi ihan mitä haluat.
o Saat sinne juuri ne aineet mitä haluat (proteiinin eri lajit, kreatiini, glutamiini, muut aminohapot).
o Pääset halvemmalla, varsinkin jos sekoitat isomman setin kerralla.
o Saat palkkarista maustamattoman.

Itse ostan yleensä useamman pussin jotain edullista, maustamatonta perusheraa + maltoa ja sekoittelen siitä edullisen palautumisjuoman. Jos kaapissa on jotain proteiinin, kreatiinin tai vaikka glutamiinin jämiä niin heitän nekin sinne sekaan. En paljon seuraa, mitä proteiinilajeja sinne menee.

Pistetään nyt samaan ketjuun...

Onko hiilarit palkkarissa välttämättömiä? Treenaan itse vain pari kertaa viikossa kaksijakoisella ohjelmalla, joten palautumisen nopeuttamiseen tuskin noita tarvitsen? Mutta miten on lihasmassan kasvun kannalta?

Nyt olen vetänyt treenin jälkeen vain heraisolaattia ja kotona n. puolen tunnin päästä nopeaa hiilaria, esim. limsaa.

Pistetään nyt samaan ketjuun...

Onko hiilarit palkkarissa välttämättömiä? Treenaan itse vain pari kertaa viikossa kaksijakoisella ohjelmalla, joten palautumisen nopeuttamiseen tuskin noita tarvitsen? Mutta miten on lihasmassan kasvun kannalta?

Nyt olen vetänyt treenin jälkeen vain heraisolaattia ja kotona n. puolen tunnin päästä nopeaa hiilaria, esim. limsaa.

Eikös hiilarien tehtävä oo lopettavaa lihaksia hajoittava katabolia tila?

kiitos..

kiitos tiedosta dippi....
jos joku/jotkut viittii niin lisätieto palautusjuomiin liittyen yms. on täysin tervettullutta... siis kaikentainen tieto ihan päästä päähän .. =)

:worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom