Kynsien pureskelu, mikä avuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Helvetti täällähän on muitaki samasta ongelmasta kärsiviä. tai en pidä tätä itse minkään näköisenä ongelmana mutta tyttöystävä kyllä huomauttelee aina asiasta. Eli siis mä syön kynnet, kynsinauhat, nahat kaikki mitä sormista vaan lähtee, ja nää on ihan törkeen kipeet. En saa esim kaljatölkkiä auki ilman että käännän sen väkäsen jollain esineellä vähän ylöspäin. Tai esim purkkapussia ei pysty aukaisemaan muutaku hampailla :D oon koittanu kynneliä yms mutta ei auta.

Joo ne on näitä kynsien pureskelun haittoja :lol2: Koitahan avata ulko-oven lukko (siis se ihan pieni muovinen väkänen, joka on ainakin useiden omakotitalojen ovien lukoissa) kun on kynnet just purtu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei auta en oo leikannu kynsiä ainakaan5 vuoteen, vaikka nää on siis jo ihan yyber lyhyet niin syön silti :D syön kaikki mitä lähtee.

Melko pitkään olen pureskellut sormien kynsiä ja ihoa siitä lähettyviltä. Lisäyksenä kynsillä toisten kynsien leikkaamista niin eihän niistä mitään jää.

Nyt olen vähän aikaa yrittänyt itseäni hillitä ja päätynyt pelkkään etusormien kynsien näykkimiseen hampailla.
Pelkkä foreplay tuntuisi siis itsellä toimivan varsin hyvin. Melko vahvaksi on nyt kynnet päässeet ja pitäisi jopa leikata välillä.

Tä? Että pureskeluneuroottinen jengi jyrsii varpaatkin? Kuulostaa kyllä pikkaisen jo pimeälle toiminnalle alkaa sukkaa ottaa jalasta ja mallata pottuvarvasta suuhun. :urjo:

Siis enhän mä nyt varpaita suuhun saa, en oo läheskään niin notkea. :D:DLeathermanilla leikkelen ne, sillein saa helpolla vielä rumempaa jälkeä aikaan ku puremalla

Onko porukka päässy kuiville vai miten menee :D Itellä ollu pienestä asti toi kynsien pureskelu addicti ja ikää 22v. Kynnet ja varpaankynnetkin ihan minimissään ja kynsinauhat. Joskus saanu vähän kasvatettua mutta hetken kuluttua taas kaikki 20 kappaletta revitty xD Nyt pakko ottaa niskasta kiinni ja lopettaa tää. Helpottaa paljon monessa asiassa! Ei tarttee kaljatölkkiäkään etuhampailla enää aukasta :D

Millä näisä tavoista oikeasti pääsee irti? Tuntuu ettei pelkkä "tahdonvoima" auta. Sitä sitte puree kynsiä, tai kaivaa nenää tai raapii muniaan tai mitä kuin tekeekin, esim. silloin kun kattelee jotain telkkarista tai ajaa vaikka autoa.

Tekee parannuksen ja lopettaa vaan pureskelun. Ks. aiemmat postit meikäläiseltä vuosia sitten (en siis huutele mitenkään korkeelta :D).

Pääsin tuosta vuosikymmeniä kestäneestä tavasta reilu vuosi sitten irti. Lankeamuksia voi vieläkin tietysti tapahtua, mutta ne rajoittuu tyyliin yhteen sormeen kerrallaan.

Jälkeenpäin kun ajattelee niin kynsileikkuri oli tuossa aika isossa osassa. Eli jos saa vähänkin kasvatettua kynsiä (viikkokin kuivilla riittää) niin alkaa käyttää leikkuria heti kun puruhimot iskee. Tässä täytyy olla tiukkana; edes pieniä "reunanpyöristyksiä" ei sallita vaan nekin pitää hoitaa leikkurilla :).

Mä olen huomannut että kynsiviilaaminen auttaa. Hioo vaan aina kun muistaa ja on viila messissä. Kyl jengi tietty vähän ihmettelee kokoaikaista hinkkausta, mutta parempi sekin kuin sormi suussa.

Itse olen vienyt kynsien turmelemisen uudelle tasolle. Mattoveitsellä kynsinauhat sekä hienostelu jyrsinnät kun pureminen ei enään onnistu. Ainoastaan oikean käden nimetön saa kasvaa vapaasti sillä pitäähän se joku kynsi olla millä raapia jos kutittaa. Tosiaan tuo ei sinänsä ole ongelma, sillä pystyn kasvattamaan kynnet normaalin näköisiksi jos haluan. Se vaan jos on tylsää ja kädet vapaalla niin jotain niillä on tehtävä ja kaikki tapahtuu automaattisesti. Ennen näpertelin tukkaani. Nykyään puran käsien tylsistymisen kaulanauhaani joka on aina mukana, niin saa tukka ja kynnet kasvaa vapaasti.

Mä oon pureskellut aina kynnet ja sormenpäät ihan verille, mut viime loppuvuonna aattelin kasvattaa kauniit kynnet. Kynnethän alkoi kasvaa ja vaimokin ihmetteli, että herranjumala sulla kasvaa kynnet, mitä oot tehnyt? Nyt ollut 4kk pureskelematta eikä ole tehnyt edes tehnyt mieli. Vituttaa vaan leikkailla näitä ja onhan nämä välillä aika homot, mutta parempi kuin veriset sormenpäät. Mitään kikkakakkosta en oo kyllä käyttänyt, tää on vaan tällainen vaiheilu..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom