Kynäniskojen treenipainot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzu
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
otan ton melkein kohteliaisuutena :D Mutta ei noi mun mielestä oo mitään erikoisia rautoja.
Panostin vaan treeniin ja ruokaan ihan vitusti (Meni pari suhdettakin vähän siinä samalla.. :dance2: ) :D

En sanonutkaa että erikoisen isoi ovat, (sori?) :D mutta jos joihinkin vertaa niin isoi ne ovat, ei sillä että itsekkään kovin kauheita rautoi liikuttelen,

Penkki 80kg
Kyykkyy en tee, enkä myöskää mavee,
Hauikset 20kg kp
Ylätalja 75kg
kulmasoutu 70kg

joku puol vuotta on punttailtu

penkki 80kg
mave 110kg
kyykky110kg

kyl noi siit pikkuhiljaa lähtee nousuun lihaksen tulon myötä :D

Eihän (edes) tänne kehtaa laittaa omia treenipainojaan. Pitäisi olla joku ketju oikeasti heikoille ja lahjattomille. :D

Ihan mielenkiinnosta haluisin kysyy että mitä jätkät touhuaa sielä salilla, ku osa sanoo käyneensä jo useamman vuoden salilla, mutta kuitenki tulokset puhuu ihan toista?

5kk aktiivista reeniä takana,
penkki 75kg
mave 100kg
kyykky 95kg

painoa 66kg ja pituus 182cm semmosta.

Ihan mielenkiinnosta haluisin kysyy että mitä jätkät touhuaa sielä salilla, ku osa sanoo käyneensä jo useamman vuoden salilla, mutta kuitenki tulokset puhuu ihan toista?

Kovaa treeniä, sopivassa suhteessa tietenkin.

Mulla kun on taustalla tuo 1,5v treenausta niin sanoisin, että panostan tuohon saliin ihan täydellä teholla minkä vain omista resursseista pystyn panostamaan.

Tulokset puhukoon puolesta tai vastaan, mutta peilistä katsottuna kyseessä on ihan eri mies. Alkuun treenasin ja söin väärin ja vasta viime syksynä sain palaset kohdalleen.

Penkki tuli mukaan vasta joulukuussa ja nyt reilut 3kk tästä keväästä meni dieetatessa joten siinä "selittelyjä". Paino on muuttunut aloittamisen myötä 80->68kg ja nyt ollaan kuiva kuin kuuman kesän orava. Mukaan mahtuu yksi koemielessä vedetty "massakausi". Ensimmäinen oikea otetaan sitten kesän jälkeen.

Täytyy myös huomioida, että kun olen tehnyt istumatyötä enkä harrastanut MITÄÄN liikuntaa kuin ostoskassien kantamista niin ... on sitä jotain saatu aikaan, itse asiassa helvetin paljon :)

Nyt ravinto on kunnossa, treeni on kunnossa ja olen pysynyt terveenä viimeiset 3-4kk. Sitä ennen sairasteluja poskiontelontulehduksiin ja muihin joku 6-7krt vuoden aikana ... sotki treenausta aika tehokkaasti.

Lihaa on tullut (sitä kun ei ole ollut käytännössä yhtään), kroppa saanut ihan erilaisen muodon ja kaikinpuolin muutos on valtava ulkoisesti JA sisäisesti.

Enhän minä paljoa tuolla salilla nosta kun verrataan isoihin ukkoihin, mutta tiedän tasantarkkaan sen mihin pystyn ja sen mihin tulen pystymään.

Minusta kuullaan vielä! P*rkele! :D

Veikkaisin että ruokapuoli on suurella osalla isompi pullonkaula kuin treenin 'pehmeys'. Näin minulla. ^^

No itseni lasken kynikseksi eli täältä tulee

Penkki 100kg:dance:
Niskantakaapunnerrus 10x40
Ylätalja niskantaa 12x55kg
Dippi Bw+22.5 8-10

Ei mitään huikeeta mutta pikkuhiljaa suunta ylöspäin:dance2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Katellaan tissejä ja juodaan kaljaa. No ei vais, kyllähän siellä töitäkin tehdään. Lahjat vaan puuttuu, jaa ruokapuoli nyt kusee varmaan aika monella kyniksellä.

penkki n.75 testaan kohta 80
kyykky en kyllä tee isoilla painoilla mutta treenipainot 3x8x52kg
Mave en sitäkään isoilla painoilla mutta teen jollai 60kg treenesse samaa 3x8 sarjaa
pituus 175cm
paino 69kg
ikä 14v
(ok en oo kovin kynis ikäsekseni :D) noh laitoinpa kuiteski

Pituutta 166, painoa 77kg ja salitaustaa löytyy 1.5v. :whip:

Penkki 3x75
Takakyykky 3x110
Kulmasoutu 3x6x70

Kyykky 110X4X6 (kyykyt aina atg) (77kg)
Etukyykky 100kgX3 (ei aivan loppuun asti) (77kg)
Mave 135X5 (ei tiukka) (68kg)
Pena 90kgX5 (78kg) / Sotkupena 85kgX5 (68kg)
Leuat 37.5kgX1 /22.5kgX3X3 (68kg)
Dippi 32.5kgX3X8 (~90asteeseen lasku) (68kg)
Js-soutu 70kgX5 (78kg) / 67.5kgX5 (68kg)

Siinä vähän kynistuloksia. Oma paino jotain 78-67kg vähän riippuen ajankohdasta. Jotain abaut 6v salitreeniä takana. Pituus 165
Toisesta tredistä

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom