kyljet ja alavatsa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minulla olisi kysyttävää vatsan treenaamisesta. olen käynyt salilla nyt vuoden verran, ja kaikkein vaikeimmalta tuntuu päättää, että miten vatsoja tulisi treenata(alavatsaa ja kylkiä)..
ongelma on lähinnä kyljet jotka haluaisin timmimmäksi. tiedän, että kaikki läskit pitää saada pois, ja teen tämän eteen töitä, mutta millä tavalla kylkiä pitäisi treenata? olen tehnyt salilla kylkiä sellaisessa kiertolaitteessa, jossa istutaan suorassa ja kierretään yläkroppaa. joskus olen tehnyt kiertoja myös jumppamatolla levypainon kanssa( istuen, jalat koukussa ja pienessä takakenossa, jalat joko maassa tai ilmassa).
alavatsaa olen treenannun perinteisellä jalkojen nosto laitteella. tuloksia ei silti näy.. olen treenannut näin:
maanantai
3x12 vatsarutistusta laitteessa(veto tulee jaloilta ja yläkropalta)
3x12 jalkojen nostoja

tiistai
3x12 kiertoja laitteessa+kiertoja levypainoilla minkä jaksaa..

torstai
sama kuin maanantai

perjantai
sama kuin tiistai

onko nämä määrät ok? vai pitäisikö tehdä enemmän toistoja? joskus olen tehnyt kyljille myös sivulle taivutus treeniä peilin edessä, jossa käsipaino on toisessa kädessä, ja veto tapahtuu vastakkaisella kyljellä.. kiitos jo etukäteen tulevista vinkeistä..

Minua on kylkeni on ainaki kasvanu pirun hyvin vaikka en ole tehnyt niitä suoranaisesti, tosin kaveri ottaa käsipainon toiseen käteensä ja esim pudottaa kättään alaspäin ja nostaa sen sieltä ylös seisot suorassa käsipaino kädessä ja esim kallistut sitä kylkeä päin mitä reenaat ja rynkytät :D:D: sori vähän vaikea selittää kyseinen liike.

Tuskin ainakaa enempää tarvii tehdä..

Minä oon tehny kyljet just sillä laitteella, missä istutaan ja väännellään alavartaloa. Yleensä kyljet saa sillä kipeäksi ja väitän että kyljet on kasvaneetki.. Sitä en sitte tiedä onko se hyvä asia, koska kylkilihakset kasvaessaan työntää sitä kuuluisaa uimarengasta ulommas.. :(

mitä? onko muka oikeasti niin, että jos treenaa kylkiä niin vyötärö levenee? minä kun olen aina kuvitellut, että yleensä vatsalihasten treenaamisella on päinvastainen reaktio..

Tarkotin lähinnä tätä (kärjistettynä, en ite tuu koskaan tuolta näyttämään)
,että jos on tämmöset kylkipalikat ja hieman ihraa päällä, niin se näyttää uimarenkaalta...

katso ton napalmin kylkiä, niissä on lihaa, joka ei ole hyvä ( kuulemma ) kilpabodauksessa, niitä tulee kun tekee sundadon liikettä, tai mitä se ehdotti.
ja kohtuu paljon sulla hommia vatsalle, voit joko vähentää tai muuttaa treenin esim. 15 toistoa per sarja tai 8-10 toistoa per sarja.

Suositut

Back
Ylös Bottom