HALUTAAN VUOKRATA
Joko Pasi on muuttanut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HALUTAAN VUOKRATA
Joko Pasi on muuttanut?
Hah, kova jätkä.
Mä tulin tuossa jokunen viikko sitten yövuorosta bussilla, ja samaiseen bussiin tuli Runosmäen Ruusu - Tosin luojan kiitos vain lyhyeksi aikaa. Kuskikin katteli (ulkomaalainen) ihmeissään muijan olemusta ja skitsoa tiuskimista itsensä kanssa. Pakkelit oli naamasta vähentyny, ihme kyllä, ja vaatteet eivät luonnollisesti olleet kelin mukaiset.
Valitettavasti kyseinen misu on ajettu entisiltä apajilta vekeen, koska ilmeisesti aiheutti tarpeetonta häiriötä hänelle arkisten askareiden pareissa toimiessaan (kuten mm. huoraaminen, ihmisten säikyttely, kovasanainen väittely puiden kanssa, luonnon saastuttaminen pärstävärkin maalaamiseen tarkoitetuilla maaleilla jne.).
Ei nyt mene kylähullukategoriaan, mutta tietääkö joku Turun kauppatorin (/keskustan) ympäristössä liikkuvaa, ehkä 22-25-vuotiasta miestä.
Päällä aina nähdessäni olleet sama varustus, eli:
-siniset lökäfarkut
-tummanharmaa/musta takki
-musta pipo
-kannettava cd-soitin& korvalaput.
-tosi ruskettunut / likainen iho
-avattu koffin kaljapullo.
Ainoa alkkis, jota minun on käynyt sääliksi. Kerran olen tuon kanssa jutellut ja vaikutti ihan täydellä järjellä varustetulta oikein symppikseltä kaverilta.
Tunnistan ko. kaiffarin. Sääliksi tosiaan käy. Ei se kuitenkaan aivan täysillä käy, kun jammailee musan tahdissa ja pullo kädessä milloin missäkin.
Pasilla on monesti pullo rintataskussa. Eväät miehen tiellä pitää...
Ootko Grosskopf montakin kertaa raahannu/kehottanu jamppaa poistumaan Hansasta?
Löytyy kassialma muuten jyväskylästäkin. Noin 6-9 kassia/laukkua mukana. Kaupassa asiointi saattaa kestää 6 tuntia helposti...
Ruusua näkyy ainakin Hansassa nykyään usein.
Tuo on Pasi, eli Pummi-Pete. Mielestäni juo kyllä aina Karhua. 26-vuotias omien sanojensa mukaan. Oli vähän siistiytynytkin tossa kesällä yhdessä vaiheessa, linnassa oli viettänyt 6 vrk tms.
toinen tapaus omaa aika rankan taustan. oli noin 20 vuotta sitten tappanut vanhempansa ja sahannut päät irti ja vaihtanut isälle äidin pään ja äidille isän.