Kyösti Vilmi

Ei lol :lol2:
Toivottavasti ei tuu tavaksi.

Mä ensin katoin että kysyjä vastas ittelleen, kun noi nickit on noin samanmoisia.... :lol2:

azzyyr sanoi:
Mä ensin katoin että kysyjä vastas ittelleen, kun noi nickit on noin samanmoisia.... :lol2:

:lol2:

Toi olis kyllä kruunannut koko keskustelun.

edit: ei saatana, pitäsköhän nukkua enemmän. Mä repeilen kokoajan tuolle Azzyn jutulle.

Kyöstihän on reenannut jo vuosia Oulun urheilutalolla. Sillä äijällä on vieläkin sellaset painot kyykyssä ja penkissä, että kisoissa pärjäis edelleen. Siitä ukosta näkee, että kaveri on täyttä terästä. Ei mitää hinttigrillipellejä vaa ukko on joka puolelta nii paksu ja vahvan näköinen, että ei mitää järkeä.

Ei jumalauta... tää ketju on taas revennyt aivan offtopikiksi!!1!

Voisko joku mode ystäv. poistaa viestit tuon viimeisen asiallisen eli viestin numero 2 jälkeen!! Jos tämä meno jatkuu, niin kohta koko maailma saa tietää, että kuka perkele on Kyösti "Köpi" Vilmi!

:D

Olakinte sanoi:
Kyöstihän on reenannut jo vuosia Oulun urheilutalolla. Sillä äijällä on vieläkin sellaset painot kyykyssä ja penkissä, että kisoissa pärjäis edelleen. Siitä ukosta näkee, että kaveri on täyttä terästä. Ei mitää hinttigrillipellejä vaa ukko on joka puolelta nii paksu ja vahvan näköinen, että ei mitää järkeä.
joo muutaman kerran kyöstiä nyt vähän ajan sisään nähnyt ja ei sitä ainakaan mitkä tahansa tuulen puuskat heittele:)

reino sanoi:
Ei jumalauta... tää ketju on taas revennyt aivan offtopikiksi!!1!

Voisko joku mode ystäv. poistaa viestit tuon viimeisen asiallisen eli viestin numero 2 jälkeen!! Jos tämä meno jatkuu, niin kohta koko maailma saa tietää, että kuka perkele on Kyösti "Köpi" Vilmi!

:D

Mitä vittua se haittaa! Mies on kuitenki 3-kertanen IPF:n voimanoston maailmanmestari, vai oliko peräti 4-kertanen, sekä SE-mies. Jauhetaanhan täällä Seppo Rädyistä sun muista legendoista, joten miksei myös Kyösti Vilmistä? Oikeastaan Threadin otsikoksi vois vaihtaa "Kyösti Vilmin kuulumiset".

Olakinte sanoi:
Mitä vittua se haittaa! Mies on kuitenki 3-kertanen IPF:n voimanoston maailmanmestari, vai oliko peräti 4-kertanen, sekä SE-mies.

No niin, arvasinhan mä, että näin tässä käy: kun tarpeeksi kauan jauhetaan niin joku vaivautuu kertomaan tyhmällekin, että kuka tää äijä on. :D

P.S. Lepo vaan. Olisin toki voinut muotoilla viestin myös näin: "Anteeksi, mutta kuka on Kyösti Vilmi?" En vain osaa kirjoittaa niin selkeästi. ;)

eikä muuten ollu mitään ylileveitä höpöhöpöpyllistyksiä. köpi kyykkäs aika kapeelta ja syvälle.

jto sanoi:
eikä muuten ollu mitään ylileveitä höpöhöpöpyllistyksiä. köpi kyykkäs aika kapeelta ja syvälle.

Köpi otti yks sunnuntaiaamu kyykkyä 250kg niskassa. Otti vitosia siteillä ja näytti uskomattoman kevyeltä. Oli se niin perkeleen vaivattoman näköistä touhua kun mies osaa voimanostokyykyn ja on voimaa!

woimailija sanoi:
Onko köpi tekemässä come Backia
en tiiä come backista, mutta penkki kisoissahan tuo oli äsken punnertamassa, valitettavasti jäi ilman tulosta :( . melkoisessa kunnossa oli, hartiat varmaan 1,5metriä leveet :D

neutraali sanoi:
en tiiä come backista, mutta penkki kisoissahan tuo oli äsken punnertamassa, valitettavasti jäi ilman tulosta :( . melkoisessa kunnossa oli, hartiat varmaan 1,5metriä leveet :D

Paljo oli Köpillä tangossa ? Luulen, että mies voi vetää nykypäivänä enemmän kuin se 245 penkistä, koska varusteet ovat kehittyneet niin paljon. Eihän miehellä ole ikää kuin 43 tai vastaavaa.

Olakinte sanoi:
Paljo oli Köpillä tangossa ? Luulen, että mies voi vetää nykypäivänä enemmän kuin se 245 penkistä, koska varusteet ovat kehittyneet niin paljon. Eihän miehellä ole ikää kuin 43 tai vastaavaa.
tuossa mun viestin yläpuolella on juttua siitä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=758556#post758556post758556 pitkä stoppi oli kyllä tuossa 300 yrityksessä, lyhyempikin stoppi ois riittänyt, sekunnin varmaa oli se tanko rinnalla:). tai ainakin siltä se tuntui.

Tän päivän lapin kansassa näky oleen juttu ko herrasta. "...tekee paluuta nostolavoille...", ilmeisesti joku penkkikisa lauantaina.

Back
Ylös Bottom